Hop til indhold
gog

Hvad sker der på EG?

Recommended Posts

Hej alle læsere på EG.

Er det bare mig eller hvad syntes i.

Er der nogle "bedreviende" her, eller er jeg bare naiv, dum, henviser til 3 tråde:

Korrektur, tak

Dit udseende

Sexy Ann.

Bliver man ikke lidt personlig, mener angreb på den der har skrevet. Er der nogen der har svaret på spørgsmål i disse debatter der kan sige sig fri for:

At have været utro over for en,

At have løjet over for en,

At have husket forkert.

Er jeg moralsk? Ja, men jeg står inde for det jeg gør, og accepteerer selv den måde jeg lever på.

Skal ikke bortforklare. Min familie ved hvordan jeg lever :lol:

Syntes bare at denne side er ved at blive en stor sandkasse i en børnehave, og skulle jeg fortælle om EG til nogle i min familie, ja så ville de tro at jeg var en idiot :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror der sker det at der er uro i alfa hannerne/ hanerne i hønsegården.. De kæmper om gunsten og måske noget andet, så meget at de glemmer venligheden, næste kærligheden, rummeligheden, og sig selv når de er i fornuft og ro. God karma er ved at være tiltrængt her ja... Det sommer og dejligt, så lad os da nyde og være i kærlighed alle sammen :). For nogen er det nok vrøvl, det jeg siger, men jeg er i den tro at vi får hvad vi giver, giver vi mistro/ ukærlighed, bitterhed, så får vi det, giver vi kærlighed/ tillid/ rummelighed, ja så får vi det også :). Kender rumlen med mit eget ( MEGET) tempermantsfulde " jeg" men ved ski da også det ikke hjælper mig en dyt, så kære mænd lad os hygge snakke og give plads til hinanden, før vi alle smutter eller ikke har lyst til at deltage i debatter mere. Sommer knus til jer fra Line :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror der sker det at der er uro i alfa hannerne/ hanerne i hønsegården.. De kæmper om gunsten og måske noget andet, så meget at de glemmer venligheden, næste kærligheden, rummeligheden, og sig selv når de er i fornuft og ro. God karma er ved at være tiltrængt her ja... Det sommer og dejligt, så lad os da nyde og være i kærlighed alle sammen :). For nogen er det nok vrøvl, det jeg siger, men jeg er i den tro at vi får hvad vi giver, giver vi mistro/ ukærlighed, bitterhed, så får vi det, giver vi kærlighed/ tillid/ rummelighed, ja så får vi det også :). Kender rumlen med mit eget ( MEGET) tempermantsfulde " jeg" men ved ski da også det ikke hjælper mig en dyt, så kære mænd lad os hygge snakke og give plads til hinanden, før vi alle smutter eller ikke har lyst til at deltage i debatter mere. Sommer knus til jer fra Line :)

Hørt!

Jeg har sol olien....så smid du bare toppen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle læsere på EG.

Er det bare mig eller hvad syntes i.

Er der nogle "bedreviende" her, eller er jeg bare naiv, dum, henviser til 3 tråde:

Korrektur, tak

Dit udseende

Sexy Ann.

Bliver man ikke lidt personlig, mener angreb på den der har skrevet. Er der nogen der har svaret på spørgsmål i disse debatter der kan sige sig fri for:

At have været utro over for en,

At have løjet over for en,

At have husket forkert.

Er jeg moralsk? Ja, men jeg står inde for det jeg gør, og accepteerer selv den måde jeg lever på.

Skal ikke bortforklare. Min familie ved hvordan jeg lever :lol:

Syntes bare at denne side er ved at blive en stor sandkasse i en børnehave, og skulle jeg fortælle om EG til nogle i min familie, ja så ville de tro at jeg var en idiot :(

Er det ikke underholdende læsning, meget sjovere end anmeldelserne, hehe :lol:

Hvor vil du hen med din undring, alle fora med respekt for sig selv har en børnehave. Og lad dog børnene lege !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gør som Bonobo aberne når stridigheder skal løses. Dyrk noget gruppesex .. det renser luften :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gør som Bonobo aberne når stridigheder skal løses. Dyrk noget gruppesex .. det renser luften :lol::lol:

Jamen se nu bare, det jo det jeg mener, olielir, bundpleje og gruppesex, jeg er med... Ren hygge hihi :P ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er enig med visse pointer i Lines og gogs indlæg, men mon ikke det bare er sommerkuller der gør at nogen er gået i barndommen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, helt seriøst - person angreb, uanset hvorfor er med til at ødelægge det ene emne efter det andet, så hvis de der har lyst til det kunne indskrænke sig til at bruge PB, ja så ville det gøre det meget lettere for vi andre at læse tråden.

Tak,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Synes flere herinde har tendens til at udvikle anmeldelsestråde til personlige samtaler om diverse ting der ikke har noget med det at gøre.

Tag jer dog sammen og vælg det korrekte sted at tage sådan en diskussion, istedet for at være med til at drive Eroguide i jorden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stillede for et par dage siden et spørgsmål, og startede denne tråd.

Hvad har jeg fået ud af det?

Tre svar som jeg mener at hører til her.

Line skrev.

Jeg tror der sker det at der er uro i alfa hannerne/ hanerne i hønsegården.. De kæmper om gunsten og måske noget andet, så meget at de glemmer venligheden, næste kærligheden, rummeligheden, og sig selv når de er i fornuft og ro. God karma er ved at være tiltrængt her ja... Det sommer og dejligt, så lad os da nyde og være i kærlighed alle sammen . For nogen er det nok vrøvl, det jeg siger, men jeg er i den tro at vi får hvad vi giver, giver vi mistro/ ukærlighed, bitterhed, så får vi det, giver vi kærlighed/ tillid/ rummelighed, ja så får vi det også . Kender rumlen med mit eget ( MEGET) tempermantsfulde " jeg" men ved ski da også det ikke hjælper mig en dyt, så kære mænd lad os hygge snakke og give plads til hinanden, før vi alle smutter eller ikke har lyst til at deltage i debatter mere. Sommer knus til jer fra Line

Næste var GirlLover som skrev:

Nej, helt seriøst - person angreb, uanset hvorfor er med til at ødelægge det ene emne efter det andet, så hvis de der har lyst til det kunne indskrænke sig til at bruge PB, ja så ville det gøre det meget lettere for vi andre at læse tråden.

Tak,

Sidste var Runaldo som skrev:

Synes flere herinde har tendens til at udvikle anmeldelsestråde til personlige samtaler om diverse ting der ikke har noget med det at gøre.

Tag jer dog sammen og vælg det korrekte sted at tage sådan en diskussion, istedet for at være med til at drive Eroguide i jorden.

Så er det nu at jeg bedre forstår, at efter jeg havde sendt dette sagde til mig selv, hvorfor spurgte jeg???

Og hvorfor skriver jeg så dette? Jo det gør jeg fordi da jeg havde skrevet indlæget, læst det igennem flere gange, tænkt, ja det bliver jo ikke taget alvorligt: Et forslag, til jer med de "sjove" bemærkninger, hvad med at skrive noget til Comedy Zoo :D ??

Så for at fortsætte i den linje der åbenbart er in her, ja så ville i sku dø af sult, men det ville måske gavne EG :lol::lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag jer dog sammen og vælg det korrekte sted at tage sådan en diskussion, istedet for at være med til at drive Eroguide i jorden.

Så for at fortsætte i den linje der åbenbart er in her, ja så ville i sku dø af sult, men det ville måske gavne EG :lol::lol::lol::lol::lol:

Gog

Mener du at EG er på vej mod afgrunden ? Hvorfor siger du det, er der andre fora som du synes gør det bedre, så er jeg lutter øre...

Jeg mindes ikke at have læst nogen anmeldelse fra din hånd, tag det nu ikke personligt,

men når du skriver overstående at vi skal tage os sammen, hvad med at bidrage før du skælder ud !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes flere herinde har tendens til at udvikle anmeldelsestråde til personlige samtaler om diverse ting der ikke har noget med det at gøre.

Tag jer dog sammen og vælg det korrekte sted at tage sådan en diskussion, istedet for at være med til at drive Eroguide i jorden.

Med al respekt Runaldo... synes du virkelig Eroguide er ved at blive drevet i jorden? Jeg har da set masser af fora værre end det her. Vi er mange forskellge mennesker med mange meninger - nogle er stridslystne, nogle har store egoer, nogen kan godt lide at provokere, andre kan godt lide at LADE sig provokere. Det er utopi at tro at der ikke vil komme personlige fights fra tid til anden.. og ja der er da lidt meget pt, men der bliver også taget hånd om det fra øverste instans så det ikke får lov at vokse, som i gamle dage på Hedomax. Dengang var der strid i så godt som hver anden tråd.

Og nu vi er ved det med at tage sig sammen..... så husk lige at lade være med at genere de nye der skriver deres første anmeldelse ikke ;)

Og til GOG. Jeg synes ikke det klæder dig at gøre dig til dommer over hvilke svar der hører til her og hvilke der ikke gør. Og så husk iøvrigt at negativitet og personlige kampe løses med det modsatte. Hvis du sætter dig ned og fokuserer på problemet og peger fingre ad alle dem der skændes gør du ikke andet end at kaste vand på møllen. Prøv at spred lidt glæde og god stemning og se hvor længe folk vil være i stand til at skændes? Jeg synes ingen af de skrevne svar i denne tråd er irrelevante, omend de vælger den glade og humoristiske tilgang. Hvorfor skal det hele være så alvorligt??

Og så husk at hvis du peger en finger er der altid to der peger tilbage på dig selv :)

... og så til allersidst... jeg tror jeg har gjort min mening om anmeldelser bekendt i en tidligere tråd.... jeg synes ikke kreditværdighed afgøres af antallet af skrevne anmeldelser...

Det var bare det jeg ville sige, hej

Aben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med al respekt Runaldo... synes du virkelig Eroguide er ved at blive drevet i jorden? Jeg har da set masser af fora værre end det her. Vi er mange forskellge mennesker med mange meninger - nogle er stridslystne, nogle har store egoer, nogen kan godt lide at provokere, andre kan godt lide at LADE sig provokere. Det er utopi at tro at der ikke vil komme personlige fights fra tid til anden.. og ja der er da lidt meget pt, men der bliver også taget hånd om det fra øverste instans så det ikke får lov at vokse, som i gamle dage på Hedomax. Dengang var der strid i så godt som hver anden tråd.

Og nu vi er ved det med at tage sig sammen..... så husk lige at lade være med at genere de nye der skriver deres første anmeldelse ikke ;)

Og til GOG. Jeg synes ikke det klæder dig at gøre dig til dommer over hvilke svar der hører til her og hvilke der ikke gør. Og så husk iøvrigt at negativitet og personlige kampe løses med det modsatte. Hvis du sætter dig ned og fokuserer på problemet og peger fingre ad alle dem der skændes gør du ikke andet end at kaste vand på møllen. Prøv at spred lidt glæde og god stemning og se hvor længe folk vil være i stand til at skændes? Jeg synes ingen af de skrevne svar i denne tråd er irrelevante, omend de vælger den glade og humoristiske tilgang. Hvorfor skal det hele være så alvorligt??

Og sp husk at hvis du peger en finger er der altid to der peger tilbage på dig selv :)

... og så til allersidst... jeg tror jeg har gjort min mening om anmeldelser bekendt i en tidligere tråd.... jeg synes ikke kreditværdighed afgøres af antallet af skrevne anmeldelser...

Det var bare det jeg ville sige, hej

Aben

Skøn karma i dit indlæg, mener bestemt, som jeg også skrev, at vi skal have en mere positiv tone og glæde her :) knus og god sommerdag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gog

Mener du at EG er på vej mod afgrunden ? Hvorfor siger du det, er der andre fora som du synes gør det bedre, så er jeg lutter øre...

Jeg mindes ikke at have læst nogen anmeldelse fra din hånd, tag det nu ikke personligt,

men når du skriver overstående at vi skal tage os sammen, hvad med at bidrage før du skælder ud !

Hvad var det jeg skrev?

Tag jer dog sammen og vælg det korrekte sted at tage sådan en diskussion, istedet for at være med til at drive Eroguide i jorden

Så er det nu at jeg bedre forstår, at efter jeg havde sendt dette sagde til mig selv, hvorfor spurgte jeg???

Og hvorfor skriver jeg så dette? Jo det gør jeg fordi da jeg havde skrevet indlæget, læst det igennem flere gange, tænkt, ja det bliver jo ikke taget alvorligt: Et forslag, til jer med de "sjove" bemærkninger, hvad med at skrive noget til Comedy Zoo ??

Så for at fortsætte i den linje der åbenbart er in her, ja så ville i sku dø af sult, men det ville måske gavne EG.

Hvad er det lige du har slettet her????

Angåendende anmeldelser så har jeg det sådan, at de gode oplevelser jeg har haft, så kan det for mig være svært at huske, hvordan var det lige det skete, jeg er mere optaget i det der foregår, nu og her, end i at skulle skrive en anmeldelse.

Så Undskyld: alfa hannerne/ hanerne i hønsegården :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...