Hop til indhold

Pia Larsen, Rosenholms Alle, hvor er hun?

Featured Replies

Skrevet

Rosenholms Alle 20, her kunne man finde Pia, Jeanette, Tina, alle pæredanske og søde....

Hvem ved, hvor de kan findes nu?

Skrevet

STORT ØNSKE: Skriv for f... lidt geografi i overskriften, så vi ikke alle skal spilde tiden med at gætte hvilken verdensdel det hele handler om...

TAK :mrgreen:

PS: God sommer!

Skrevet

:shock: ja det har du helt ret i professorten det er jo ikke nemt at hjælpe på sådan et spørgsmål

men jeg ved da at der engang har været et bordel på Rosenholms alle i Århus måske det er det han mener, men hvor Pia Larsen opholder sig ja hvis du ikke ligefrem er i familie med hende så tror jeg du får svært ved at finde hende, hun er sku nok holdt i branchen.

M.V.H Knaldehunden

Skrevet
  • Author

Nå ja, selvf. Man tror jo ofte, at Kbh. og omegn er verfdens navle.

Og at stedet var almindeligt kendt og besøgt.

De havde ihvertfald åbent sidste sommer, men nu lader det til de er overtaget af !Jydsk VVS! :shock:

Valby er stedet, hvor der er blevet gjort meget godt for menneskeheden i de sidste 20(?) år.

Der må da være andre end mig, der har nydt deres tilstedeværelse??

https://maps.google.dk/maps?q=Rosenholm ... y&t=m&z=16

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.