Hop til indhold
Fyr37dk

Melinda "Black Angel" Holsted

Recommended Posts

Så kom jeg hele vejen rundt. Er lige kommet hjem fra et besøg hos Melinda. Skulle jo nåes inden hun tager hjem på ferie lige om lidt.

https://annoncelight.dk/showad/278025

Hun er en flot, slank pige, små faste bryster, og så har hun et dejligt smil.

Jeg startede med et hurtigt bad, og så gik vi ind for os selv. Jeg elsker at pille undertøjet af pigen, så vi nussede lidt, og så klædte jeg hende af, og nød hendes dejlige krop. 

En omgang 69,og wow, hun kan tage den helt til roden, fantastisk dejligt.

Så kom hun op at ride, og efter 5 minutters tid så kunne jeg ikke holde længere :)

Efter rengøring, fik jeg en omgang massage, og så lå vi de sidste 10 minutter og snakkede løst og fast. 

Ned i bad igen, og der sæbede hun mig ind, og gjorde mig ren. Det er da en dejlig følelse af service.

Det er da ikke helt utænkeligt at jeg lige kommer forbi, til en revanche, inden hun tager hjem her om 5 dage.

Men hun kommer heldigvis igen.

Men skynd jer drenge, i har kun 5 dage tilbage til at besøge hende, og jeg synes hvert i fald det var en god oplevelse :) Tak Melinda :) 

Nu har jeg ikke mit 5 stjerner billede mere, men så får du dem her i stedet for. XxXxX

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...