Hop til indhold
Pappa-Oscar

Hmmmmm....Pigerne på sundsvej i Herning ??

Recommended Posts

Hvor pokker er pigerne på sundsvej ved Herning blevet af ?

Har ikke set en ny annonce siden denne her : Sundsvej Herning i maj måned. :wacko:

Er der nogle der har hørt om de er stoppet eller bare holder ferie. ?

Har haft en masse gode oplevelser på denne adresse med søde piger.... de er savnet. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Pappa-Oscar skrev, for 1 time siden:

Hvor pokker er pigerne på sundsvej ved Herning blevet af ?

Har ikke set en ny annonce siden denne her : Sundsvej Herning i maj måned. :wacko:

Er der nogle der har hørt om de er stoppet eller bare holder ferie. ?

Har haft en masse gode oplevelser på denne adresse med søde piger.... de er savnet. :D

Det er det samme med deres adresse i Kruså - heller ingen aktivitet i en måneds tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Korrekt omkring bagmænd/bagkvinden. Hør eventuel podcasten "Det brændte bordel" fra DR, som blandt andet omhandler disse pigers/bagmænds steder. 

Jeg håber at pigerne finder vej til Danmark som selvstændige, da jeg altid har fået god service af dem i Kruså. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 16.6.2021 at 09:53:

Korrekt omkring bagmænd/bagkvinden. Hør eventuel podcasten "Det brændte bordel" fra DR, som blandt andet omhandler disse pigers/bagmænds steder. 

Jeg håber at pigerne finder vej til Danmark som selvstændige, da jeg altid har fået god service af dem i Kruså. 

Jeg har nu hørt indlægget og det bekræftede mig i mistanken om " det polske netværk " var indblandet. :eek:

Der er derfor en god grund til, at der er lukket ned på de 3 kendte adresser.....men lur mig om de ikke snart åbner igen, med andre navne og steder, men stadigvæk de samme bagmænd.

Håber også at pigerne selv finder ud af at undgå disse nye steder og selv få tingene op at stå :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld men det er da bare, at søge op AL, så kan man da se om pigerne annoncerer... 

Men hvem siger at der ikke bare er bagmændene, som har sørget for nye lokaler?! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...