Hop til indhold

Hmmmmm....Pigerne på sundsvej i Herning ??

Featured Replies

Skrevet

Hvor pokker er pigerne på sundsvej ved Herning blevet af ?

Har ikke set en ny annonce siden denne her : Sundsvej Herning i maj måned. :wacko:

Er der nogle der har hørt om de er stoppet eller bare holder ferie. ?

Har haft en masse gode oplevelser på denne adresse med søde piger.... de er savnet. :D

Skrevet
Pappa-Oscar skrev, for 1 time siden:

Hvor pokker er pigerne på sundsvej ved Herning blevet af ?

Har ikke set en ny annonce siden denne her : Sundsvej Herning i maj måned. :wacko:

Er der nogle der har hørt om de er stoppet eller bare holder ferie. ?

Har haft en masse gode oplevelser på denne adresse med søde piger.... de er savnet. :D

Det er det samme med deres adresse i Kruså - heller ingen aktivitet i en måneds tid.

Skrevet

Korrekt omkring bagmænd/bagkvinden. Hør eventuel podcasten "Det brændte bordel" fra DR, som blandt andet omhandler disse pigers/bagmænds steder. 

Jeg håber at pigerne finder vej til Danmark som selvstændige, da jeg altid har fået god service af dem i Kruså. 

Skrevet
  • Author
Elprebsi skrev, den 16.6.2021 at 09:53:

Korrekt omkring bagmænd/bagkvinden. Hør eventuel podcasten "Det brændte bordel" fra DR, som blandt andet omhandler disse pigers/bagmænds steder. 

Jeg håber at pigerne finder vej til Danmark som selvstændige, da jeg altid har fået god service af dem i Kruså. 

Jeg har nu hørt indlægget og det bekræftede mig i mistanken om " det polske netværk " var indblandet. :eek:

Der er derfor en god grund til, at der er lukket ned på de 3 kendte adresser.....men lur mig om de ikke snart åbner igen, med andre navne og steder, men stadigvæk de samme bagmænd.

Håber også at pigerne selv finder ud af at undgå disse nye steder og selv få tingene op at stå :mrgreen:

Skrevet

Undskyld men det er da bare, at søge op AL, så kan man da se om pigerne annoncerer... 

Men hvem siger at der ikke bare er bagmændene, som har sørget for nye lokaler?! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.