Hop til indhold
Guest Nick3533

Mm massage herning

Recommended Posts

Jeg har altså haft gode oplevelser hos MM.

Første gang jeg besøgte hende, var det udelukkende pga kropsmassage. Det var en virkelig god oplevelse, hvor hun fandt nogle ømme punkter:-) Undervejs konstaterede hun, at jeg havde nogle problemer med irriteret hud. Hun spurgte om jeg var interesseret i at prøve noget naturmedicin, - og selvom jeg faktisk ikke anede, hvad det var, sagde jeg ja tak. Det har jeg absolut ikke haft grund til at fortryde, - og jeg har ved mine efterfølgende besøg, fået påført denne creme og med særdeles gode resultater, - og mine hudproblemer er nærmest væk:-)

Både ved første og andet besøg, var jeg iført underbukser under massagen. Jeg er ret følsom på inderlår og det nederste af ballerne, - og da hun masserede mig dér, udløste hendes berøringer en omgående reaktion i de nedre regioner. Da hun kort efter bad mig vende mig om og lægge mig på ryggen, kunne jeg ikke skjule "begejstringen". Hun grinte lidt, - og spurgte om jeg kunne tænke mig "happy ending". Egentlig var det ikke tanken, men hun placerede lige en hånd på et meget følsomt sted, - og jeg sagde at det ville jeg gerne. Hun tog mine underbukser af og badede mine ædlere dele i olie og fandt alle følsomme kroge, - og hendes behandling endte med det uundgåelige:-) Herefter kunne jeg slappe af og nyde resten af min massage.

Ved efterfølgende besøg har jeg droppet underbukserne fra start og aftalt happy ending. Det har betydet en dejlig afslappende massage, der fra start har været mere sensuel. Og happy ending har altid været handjob, - og jeg har ikke spurgt efter andet.

Massøren er vel omkring 55-60 år, så hvis det er en ung lolita-massør, der tilbyder "fuld pakke", så skal man gå et andet sted, men hvis det er en afslappet massage med mulighed for happy ending, så synes jeg absolut hun er et besøg værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen,

jeg har lige været hos mm og fået en dejlig omgang massage. Jeg spurgte om jeg kunne få handjob, men hun forklarede mig, at det gør hun ikke mere. Det er nu helt ok med mig, for så kan jeg bedre nyde massagen. Og hun er god til at spørge hele tiden om massagen er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen,

jeg har lige været hos mm og fået en dejlig omgang massage. Jeg spurgte om jeg kunne få handjob, men hun forklarede mig, at det gør hun ikke mere. Det er nu helt ok med mig, for så kan jeg bedre nyde massagen. Og hun er god til at spørge hele tiden om massagen er ok.

PS: og så fandt jeg lige i dag ud af, at hun ikke er fra Thailand, men fra Japan. Det er selvfølgelig vigtigt for hende, og jeg måtte beklage min fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...