Viking79 5 Skrevet 15. Juni, 2021 Hej Er der nogen som kan hjælpe med at bekræfte om Sarah er ægte eller ej? Beskrivelse og billede gør jeg er tæt på at tage en for holdet, men ville lige høre jer andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 15. Juni, 2021 Billedet ligner et billed der har været anvendt på en evt bordel hjemme side.. Man kan sku næsten se hvilken fotograf det er.. Jeg vil sige det nok giver gode forhåbninger om at det er en rigtig kvinde.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viking79 5 Skrevet 15. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden: Billedet ligner et billed der har været anvendt på en evt bordel hjemme side.. Man kan sku næsten se hvilken fotograf det er.. Jeg vil sige det nok giver gode forhåbninger om at det er en rigtig kvinde.. Tak, så vil jeg prøve, må dog indrømme at det var ikke lige en skøn gp jeg havde regnet med ville svare. Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 15. Juni, 2021 Viking79 skrev, for 8 minutter siden: Tak, så vil jeg prøve, må dog indrømme at det var ikke lige en skøn gp jeg havde regnet med ville svare. Mange tak Ja altså jeg kan jo heller ikke garanterer noget.. Tjekkede efter priser for at se om de var de samme som bordel priserne fordi det er normalt den pris man holder fast i men det står ingen steder.. Men billedet ligner dem vi alle få taget af 2 forskellige fotografer.. Jeg kan genkende stilen.. Du må dog ikke hænge mig op på det.. Hun kan jo have taget billedet fra en hjemmeside.. Men jeg tænkte et eller andet svar var bedre end intet så du ikke tog chancen.. Og så kan du evt berette om min mistanke stemte.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg