Hop til indhold

Recommended Posts

GrlQueen skrev, for 4 timer siden:

Nååårh, der er nogen, der er blevet nægtet adgang til slikbutikken…

Tja, ikke noget stort tab :D

Man er jo hurtigt videre på sugardaters, hvor der også er seriøse kontakter. Men her på eroguide kan man jo advare andre om de tidsrøvere der også er der.

God dag.

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 4 timer siden:

Tja, ikke noget stort tab :D

Man er jo hurtigt videre på sugardaters, hvor der også er seriøse kontakter. Men her på eroguide kan man jo advare andre om de tidsrøvere der også er der.

God dag.

Li præcis, så, det her kun prøven på at få lidt opmærksomhed…for, som der blev sagt, så er du bar fornærmet…tøsefornærmet, som jeg rettede det…og som det her sku gør noget forskel? Hehe, så du kun ka være en piverik…ja, jeg har gjort det rigtige…for, jeg er ikk til sugarmoms…

Ilm

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrlQueen skrev, 1 time siden:

Li præcis, så, det her kun prøven på at få lidt opmærksomhed…for, som der blev sagt, så er du bar fornærmet…tøsefornærmet, som jeg rettede det…og som det her sku gør noget forskel? Hehe, så du kun ka være en piverik…ja, jeg har gjort det rigtige…for, jeg er ikk til sugarmoms…

Ilm

Jeg har ikke inviteret dig ind på dette site for at læse mit opslag. Men du må gerne fornærme mig og få det sidste ord, hvis det gør dig glad.

Det gør mig ikke til et mindre menneske.

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har ikke inviteret dig ind på dette site for at læse mit opslag. Men du må gerne fornærme mig og få det sidste ord, hvis det gør dig glad.

Det gør mig ikke til et mindre menneske.

Hehe, din prøven på “snigmyrderi” er mislykket, da jeg jo har gode og loyale forbindelser, der fortæller mig sådan noget…what a twat…nårh, så er man også færdigt her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være at jeg - for min egen skyld - skulle fortælle hvad der skete.

Vi fik kontakt på SD. Hoppede på KIK og skrev sammen der.

Så blev vi enige om at mødes. Halv time, måske en time før planlagt møde, får jeg besked om at tante Rød er kommet på besøg. Jeg undrer mig lidt, men det kan jo ske.

Ugen efter forsøger vi igen. Vi laver en aftale til dagen efter. Dagen efter, igen en times tid før planlagt aftale, bliver det aflyst. Der er en, der har "glemt" at sove. Og derfor ikke oplagt til møde. Sjovt nok er hun også på SD fra det tidspunkt og flere timer efter.

Det er jo fair nok IKKE at ville mødes. Men to aflysninger lige før aftalt tidspunkt, det er ikke i orden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, 1 time siden:

Kunne være at jeg - for min egen skyld - skulle fortælle hvad der skete.

Vi fik kontakt på SD. Hoppede på KIK og skrev sammen der.

Så blev vi enige om at mødes. Halv time, måske en time før planlagt møde, får jeg besked om at tante Rød er kommet på besøg. Jeg undrer mig lidt, men det kan jo ske.

Ugen efter forsøger vi igen. Vi laver en aftale til dagen efter. Dagen efter, igen en times tid før planlagt aftale, bliver det aflyst. Der er en, der har "glemt" at sove. Og derfor ikke oplagt til møde. Sjovt nok er hun også på SD fra det tidspunkt og flere timer efter.

Det er jo fair nok IKKE at ville mødes. Men to aflysninger lige før aftalt tidspunkt, det er ikke i orden.

 

Wow, vidste ikk, du var så opsat på mig…du er dillusionelt…du kender vist sangen med mariah carey: 

Oh, why you so obsessed with me (and boy I wanna know)
Lying that you're sexing me (when everybody knows)
It's clear that you're upset with me (oh, oh, oh)
Finally found a girl that you couldn't impress
Last man on the earth still couldn't hit this
You're delusional, you're delusional
Boy you're losing your mind
 
Som jeg sagde, så dater jeg ikk wussies, som du jo tydeligt viste i vores skrev…du er så usikker på dig selv, at man nærmest ikk ka føre et ordentligt samtale med dig, og sku nærmest berolige dig ved hver joke, da du åbentbart er for sart til det…du fattede godt nok det til sidst, men der var det hele allerede tabt på gulvet…et råd: søg professionelt, det har du med sikkerhed brug for…

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 4 timer siden:

Hvis jeg havde en krone for hver gang jeg havde hørt den om menstruation...

Tror nu du skal være glad for det os kvinder der lider af det og ikk jer mænd, for, så var I nok et uddødt art, sådan som I mænd næsten ka dø af mandeflu…for ikk at nævne I to wussies…må de fortsat ha en go dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har vist stadig ikke forstået det.

Jeg tænker at læserne af denne tråd selv må vurdere om du er værd at kontakte. Linket står i første post.

Efter at have læst hendes svar her, er jeg faktisk lidt glad for at det ikke blev til mere. Puha, det kunne have udviklet sig grimt. Wuss eller ej :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 50 minutter siden:

Hun har vist stadig ikke forstået det.

Jeg tænker at læserne af denne tråd selv må vurdere om du er værd at kontakte. Linket står i første post.

Efter at have læst hendes svar her, er jeg faktisk lidt glad for at det ikke blev til mere. Puha, det kunne have udviklet sig grimt. Wuss eller ej :D

Hehe, han har vist ikk hørt om citatet der lød “kun idioter tror på rygter skabt af nosseløse kreas”. Hehe, kender lidt for meget til psykologi til at være ligesom dig. Helt ærligt, så ville jeg ha tilbudt dig coaching forløb. Men blev hurtigt klar over, det ville være noget større arbejde (og dyrt for dig). Hvorfor jeg skrev her, at det bedre med professionelt hjælp. Og ved du hvad? Du sådan set det eneste, jeg faktisk gik lidt længere hen for at se, om jeg sku tilbyd dig det (for, så et ødelagt mand, har jeg aldrig mødt før; at det ligefrem skriger til himlen…altså, indtil du oplevede at bli skrottet og blokeret, da du atter igen blev modbydeligt overfor mig (ka du ikk se det, sir det meget om dig…for, jeg er ikk ligesom dig, der er hedningen selv men prøver at være engel udadtil)…så var det ligesom en a-bombe der sprang (ja, ud fra hvor meget du gør ud af det her, sir hvor hooked du er på mig…tak, men er ikk til ødelagte mænd…jeg (skal) hygge/r mig og ikk coache eller babysitte mænd)…godt du det eneste jeg indtil har mødt der er sådan, ellers ville det være uudholdeligt)…så, du ka prøve og sprede dit elendighed…det nytter nada (ja, det ka ikk være sjovt at være så grim, indefra og ud)…nårh, så er jeg også helt færdigt her…

Redigeret af GrlQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, ka se det gør ondt at bli skrottet af en grlændertøs…prøv og knep din kone på den måde du fantaser om mig på, så ka det være I blir bar en lille lykkeliger i jeres iscenesættelsesulykkelighed…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulle skrev, for 8 minutter siden:

Holy crap....finder lige popcornene frem :D:lol:

Ja, man er vist nok vant til kun tilsvining her, hvor ingen sagde noget tilbage…det sir din reaktion ihvertfald…håber, du nyder dem, and plz don’t get choked on them…

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrlQueen skrev, for 14 minutter siden:

Ja, man er vist nok vant til kun tilsvining her, hvor ingen sagde noget tilbage…det sir din reaktion ihvertfald…håber, du nyder dem, and plz don’t get choked on them…

Ærligt, et helt objektivt og godt råd.....stop dig selv, aner ikke hvem du er, har ingen holdning til dig, men din måde at angribe folk fortæller forholdsvis meget om din personlighed, og nu bliver jeg så lidt subjektiv....det er sgu ikke skide charmerende :D

 

Redigeret af Ulle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulle skrev, for 21 minutter siden:

Ærligt, et helt objektivt og godt råd.....stop dig selv, aner ikke hvem du er, har ingen holdning til dig, men din måde at angribe folk fortæller forholdsvis meget om din personlighed, og nu bliver jeg så lidt subjektiv....det er sgu ikke skide charmerende :D

 

Li børn leger bedst, I know I know, du behøver ikk at at skære det ud i pap…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...