Hop til indhold

Recommended Posts

Ok, indrømmet siden jeg så hun var kommet tilbage har min hjerne(Ja, lad os kalde den det) kredset om at besøge hende (Havde ellers brugt mit budget på glædespiger denne måned, men nuvel).

Gensynets glæde var enorm og her godt og vel 1 år og 3 måneder efter vores første hyrdetime kunne hun huske mig :-) ...Havde jeg ikke lige set komme, men var en helt perfekt start(Man håber vel :-) ).

Elizabeth er en høj smuk pige med noget til både gården og gaden.  Hendes bryster tør jeg godt kalde noget nær perfekte, timeglas figuren klæder hende flot og hun har et smil der kan smelte selv den koldeste nordiske snemand. Hun er en meget kærlig pige og samtidig en man godt gider hænge ud med, let til grin, legesyg og helt igennem godt selskab.

Der var kærtegn, dyb øjenkontakt og kys en masse. Hvis jeg et øjeblik skulle sætte mig ud og over glædespige og kunde forholdet ville jeg faktisk tro at hun kunne lide mig, men vi ved alle at sådanne tanker er farlige i den her verden ;-) så bliver som altid skudt ud til hjørne.

Jeg har ikke en finger at sætte på den seksuelle del af det hun var bare rigtig dejlig og let at være sammen med :-)

Så en klar anbefaling(som sidst hun var her) fra min side.

Tak for en god time(+ det løse) Elizabeth :-) Du ved helt sikkert hvad der skal til for at glæde og gøre en mand 3 cm højere når han går ud af døren.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilket del af Odense holder hun til og hvad måtte du af med for den selskab? 

Hun er blevet en del af slænget omkring KFC (Eller måske har hun altid været det) Priserne står på hendes profil en lille smule ekstra betaling for fransk uden, de andre specials kender jeg ikke :-)

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu et besøg ved Dejlige og Smukke Elizabeth, men nu er nok også nok og jeg går i hi for Juni...Alt for mange smukke piger på Fyn i denne måned...Hende her var jeg dog liiige nødt til at bruge lidt flere penge på :-)  men de kunne ærligt talt næppe være givet meget bedre ud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, den 15.6.2021 at 03:16:

Ok, indrømmet siden jeg så hun var kommet tilbage har min hjerne(Ja, lad os kalde den det) kredset om at besøge hende (Havde ellers brugt mit budget på glædespiger denne måned, men nuvel).

Gensynets glæde var enorm og her godt og vel 1 år og 3 måneder efter vores første hyrdetime kunne hun huske mig :-) ...Havde jeg ikke lige set komme, men var en helt perfekt start(Man håber vel :-) ).

Elizabeth er en høj smuk pige med noget til både gården og gaden.  Hendes bryster tør jeg godt kalde noget nær perfekte, timeglas figuren klæder hende flot og hun har et smil der kan smelte selv den koldeste nordiske snemand. Hun er en meget kærlig pige og samtidig en man godt gider hænge ud med, let til grin, legesyg og helt igennem godt selskab.

Der var kærtegn, dyb øjenkontakt og kys en masse. Hvis jeg et øjeblik skulle sætte mig ud og over glædespige og kunde forholdet ville jeg faktisk tro at hun kunne lide mig, men vi ved alle at sådanne tanker er farlige i den her verden ;-) så bliver som altid skudt ud til hjørne.

Jeg har ikke en finger at sætte på den seksuelle del af det hun var bare rigtig dejlig og let at være sammen med :-)

Så en klar anbefaling(som sidst hun var her) fra min side.

Tak for en god time(+ det løse) Elizabeth :-) Du ved helt sikkert hvad der skal til for at glæde og gøre en mand 3 cm højere når han går ud af døren.

 

Thank you very much dear! I am pleased to hear this. Waiting for the next date

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, den 17.6.2021 at 09:50:

Endnu et besøg ved Dejlige og Smukke Elizabeth, men nu er nok også nok og jeg går i hi for Juni...Alt for mange smukke piger på Fyn i denne måned...Hende her var jeg dog liiige nødt til at bruge lidt flere penge på :-)  men de kunne ærligt talt næppe være givet meget bedre ud ;-)

Hoooney, hope you will join me again, im glad to know that Im good for you 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 18 timer siden:

Kan tilslutte mig til @Soothsayer. Hun kan klart anbefales.

Hun er sød, fræk og dejlig pige. :wub:

Happy that you like me! Thank you for our meeting, hope we do this again 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog 2 timer hos smukke og dejlige Elizabeth, da der stod lukket på hendes profil fra onsdag :-( ...Havde egentligt forsvoret at bruge flere penge i denne måned, hvorfor nogle sikkert vil mene at jeg bøjer i vinden som et siv(Hvilket er korrekt :-) )...Men var lige nødt til at tage ordentligt afsked med den skønne og anbefaler dem der ellers har været der eller er interesseret i at besøge hende at gøre det nu, da hun eftersigende tager hjem om 2 dage. Det er trods alt kun penge...Og nu vil jeg smutte, da jeg har en bank at røve...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...