Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Er der nogen herinde der kender noget til hende her?

Thai massage i Aalborg . - Annoncelight

Spørger fordi jeg ved en indkøbstur i Netto ved Skipperen, så hende tage afsked med en kunde og hun så både smuk og dejlig ud

Jeg prøver lige igen da ingen svarede.

Er der nogen der kender noget til hende eller har erfaringer med hende?

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 7 minutter siden:

Hej. Er der nogen herinde der kender noget til hende her?

Thai massage i Aalborg . - Annoncelight

Spørger fordi jeg ved en indkøbstur i Netto ved Skipperen, så hende tage afsked med en kunde og hun så både smuk og dejlig ud

Jeg prøver lige igen da ingen svarede.

Er der nogen der kender noget til hende eller har erfaringer med hende?

Hvor mange tråde skal du oprette med samme spørgsmål som du, i øvrigt, kunne have søgt og fundet svar på?

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Malai aalborg&search_and_or=and

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Hej ny bruger
 

Din post er mere en efterlysning og ikke en  anmeldelse, så har anmodet admin flytte dit indlæg

Den annonce du linker til slutter på nummeret "269605" put det i søgefeltet på eroguide og du får måske nogle brugbare svar
https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=269605&quick=1

NB: du fik forøvrigt svar da du postede 1. gang

 

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 36 minutter siden:

Hej ny bruger
 

Din post er mere en efterlysning og ikke en  anmeldelse, så har anmodet admin flytte dit indlæg

Den annonce du linker til slutter på nummeret "269605" put det i søgefeltet på eroguide og du får måske nogle brugbare svar
https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=269605&quick=1

NB: du fik forøvrigt svar da du postede 1. gang

 

Tak. Det vidste jeg ikke. Er jo ny herinde. Men bliver da godt nok noget forskrækket over folks reaktion herinde. Lige nu har jeg mest lyst til at forsvinde.

  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
findomaddict skrev, for 29 minutter siden:

Tak. Det vidste jeg ikke. Er jo ny herinde. Men bliver da godt nok noget forskrækket over folks reaktion herinde. Lige nu har jeg mest lyst til at forsvinde.

Husk at ta dine Spørge Jørgen venner med :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
findomaddict skrev, for 42 minutter siden:

Tak. Det vidste jeg ikke. Er jo ny herinde. Men bliver da godt nok noget forskrækket over folks reaktion herinde. Lige nu har jeg mest lyst til at forsvinde.

Vidste du ikke at du fik svar i fredags? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
findomaddict skrev, for 47 minutter siden:

Tak. Det vidste jeg ikke. Er jo ny herinde. Men bliver da godt nok noget forskrækket over folks reaktion herinde. Lige nu har jeg mest lyst til at forsvinde.

Nogle steder er det smart at tager man skoene af inden man går ind, andres steder beholder man dem på, dvs: uskrevne regler.
Her på EG er det smartest at poste efterlysninger i efterlysninger og anmeldelser i anmeldelser,  at bytte rundt er lidt noget rod, vejledning kan forøvrigt læses under FAQ, så der skal ikke gættes, som ved skoene 

 Og at stille samme spørgsmål igen, når man allerede har fået svar, kan self have sine årsager, se det som en hjælp at jeg linker til dit tidligere spørgsmål incl svar.  

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Vidste du ikke at du fik svar i fredags? 

Det fandt jeg faktisk først ud af lige nu. Mærkeligt for der kom ikke nogen notifikation om det. Overskriften er også blevet ændret. Måske er det en administrator der ville hjælpe mig. Der var nogle gode rigtige brugbare svar der

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 2 minutter siden:

Nogle steder er det smart at tager man skoene af inden man går ind, andres steder beholder man dem på, dvs: uskrevne regler.
Her på EG er det smartest at poste efterlysninger i efterlysninger og anmeldelser i anmeldelser,  at bytte rundt er lidt noget rod, vejledning kan forøvrigt læses under FAQ, så der skal ikke gættes, som ved skoene 

 Og at stille samme spørgsmål igen, når man allerede har fået svar, kan self have sine årsager, se det som en hjælp at jeg linker til dit tidligere spørgsmål incl svar.  

Har lige nu fundet mit spørgsmål fra i fredags Next. Tror en admin har ændret overskriften for at hjælpe mig, men fik ikke nogle notifikationer om svar. Fandt det ved at gå ind på min profil og min historik. Tusind tak også for din hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
findomaddict skrev, for 6 minutter siden:

Det fandt jeg faktisk først ud af lige nu. Mærkeligt for der kom ikke nogen notifikation om det. Overskriften er også blevet ændret. Måske er det en administrator der ville hjælpe mig. Der var nogle gode rigtige brugbare svar der

Der kommer ikke notifikation ved svar, med mindre du har indstillet EG til det. Du får notifikation hvis der er nogen der citerer/nævner dig.  Til gengæld får du en mail, hvis der kommer svar på dit indlæg. kig evt i din spam mappe.

Ingen af de svar du har fået i fredags har citeret/nævnt dig, derfor du ikke har fået notifikation.

Du kan evt trykke på "følg dette" og få besked hver gang der postets noget på et indlæg, også selv om du ikke bliver citeret/nævn eller deltager i tråden

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 1 time siden:

Tak. Det vidste jeg ikke. Er jo ny herinde. Men bliver da godt nok noget forskrækket over folks reaktion herinde. Lige nu har jeg mest lyst til at forsvinde.

Der er flyttet en tråd.  De fleste herinde er venlige til at hjælpe nye medlemmer. Der er dog tit en der lige skal have en bemærkning med. Fortvivl ikke og bliv ved ned at spørge.  
Velkommen til 

Keeper 

Ps jeg låser denne tråd. 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...