Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg er blevet single igen efter 3 års forhold, der til sidst var knastørt. Som i sandpapir. I Sarara. Ovenpå igen har jeg ledt efter Nati. Hun var engang en del i København på forskellige lokationer og er anmeldt i overflod herinde. Er der nogen, som ved, hvor hun holder til, og om hun måske er på ferie/stoppet? Har forgæves forsøgt at få fat på hende via hendes profil her og en gammel (?) annonce på annoncelight. 

Hun er til dato mit bedste knald og fuldstændig toptunet og tyk bag ørerne, har jeg i den grad - og på mange måder - sparet sammen til at give hende den helt store tur :-) 

Lad høre hvis I ved noget :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Nati er fantastisk. Desværre er det lang tid siden hun har været i København, da hun åbenbart foretrækker Fyn og Jylland, hvor hun har været i flere perioder, senest i maj i år. Se dette link: https://annoncelight.dk/showad/242741

Jeg kommunikerede med hende for ca. et halvt år siden, hvor hun skrev at det ikke varede så længe før hun tog en tur til København. Men desværre har hun endnu ikke været her :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja netop. Annoncen er opdateret i midten af maj, så muligvis der er sket en masse i mellemtiden. Blot derfor jeg ville høre, hvis nogen havde kontakt med hende :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
jydetampen skrev, den 14.6.2021 at 18:41:

Hej med jer

Jeg er blevet single igen efter 3 års forhold, der til sidst var knastørt. Som i sandpapir. I Sarara. Ovenpå igen har jeg ledt efter Nati. Hun var engang en del i København på forskellige lokationer og er anmeldt i overflod herinde. Er der nogen, som ved, hvor hun holder til, og om hun måske er på ferie/stoppet? Har forgæves forsøgt at få fat på hende via hendes profil her og en gammel (?) annonce på annoncelight. 

Hun er til dato mit bedste knald og fuldstændig toptunet og tyk bag ørerne, har jeg i den grad - og på mange måder - sparet sammen til at give hende den helt store tur :-) 

Lad høre hvis I ved noget :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...