Hop til indhold

Århus kælder thai klinikker

Featured Replies

Skrevet

Jeg har længe undret mig over at de fleste thaisteder i Århus ligger i kælderlokaler hvoraf de fleste har set meget bedre dage, for meget længe siden. Der er da nogle enkelte pæne klinikker i stueplan, og også et par stykker i kældre som er lækre og pæne. Men det generelle indtryk er misligholdte småfugtige steder. 
 Når jeg ser annoncer fra klinikker i andre byer er det meget ofte fine lyse og rummelige lokaler i gadeplan. 

Mon det er det generelle høje husleje niveau i byen der er årsagen? 

Skrevet

Det med huslejen er nok rigtigt. Hvis udlejer skal renovere kælderen, så kan han/hun forlange mere i leje. 

Skrevet

Jeg indrømmer, at det er et gæt, hvad jeg kommer med. Men fint oplæg.

Udlejer har sikkert ikke så nemt ved at få lejet disse kælderlokaler.Udlejer er måske derfor mere motiveret til at bære over med hvad der foregår i lokalerne end  ellers.

Prisen for af leje et kælderlokale er naturligvis relativ lav. Og forskellen op til hvad det koster at leje en alm lejlighed stor specielt  i Århus. Det motiverer mutter til at vælge et sådan lokale.

Måske det også giver mindre bøvl end ellers med beboerne i ejendommen al den stund, at der er selvstændig indgang fra gaden. Der er sikkert mange beboere der ville være voldsomt utilfredse med at møde den ellers ret charmerende @Aarhuselsker og andre kunder i opgangen. 

Skrevet
Aros skrev, for 3 minutter siden:

utilfredse med at møde den ellers ret charmerende @Aarhuselsker og andre kunder i opgangen

Der var i al fald en vicevært i sydbyen som borede øjnene ind i nakken på mig da jeg mosede op af trapperne for at besøge en af vores fælles bekendte :biggrin:

Jeg talte om husleje med en kendt thaimutter for en del år siden- Hun betalte 5000 pr måned for nok en af de meste trøstesløse klinikker i byen. Så tør jeg slet ikke tænke på hvad de lidt bedre koster. 
Du har givet ret i at disse steder ikke er nemme at leje ud til andet. Husker den på Jordbrovej i stuen, hvor man i flere år måtte kante sig forbi den vask der var beregnet til hårvask da stedet var frisør salon:lol:. Den er dog siden afmonteret. 

Skrevet

Nogle kælderlokaler renoveret koster 11000 Kr. pr. måned.

Skrevet
Den flittige skrev, for 8 minutter siden:

Nogle kælderlokaler renoveret koster 11000 Kr. pr. måned.

Det er jo helt vildt. Der skal fileme manipuleres mange tissemænd før de penge er hjemme. King er jo nyrenoveret og flot - bare man husker at dukke hovedet på vej ned ad trappen :mrgreen: så det ligger jo nok i det prisleje. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Det er jo helt vildt. Der skal fileme manipuleres mange tissemænd før de penge er hjemme. King er jo nyrenoveret og flot - bare man husker at dukke hovedet på vej ned ad trappen :mrgreen: så det ligger jo nok i det prisleje. 

Spændende om det kommer i gang igen efter corona.

Skrevet

Altså for et par år siden hørte jeg en ejer snakke om, at hendes husleje her i Holstebro, en sidegade til gågaden kostede 10.000 kr om måneden. ( Der var kun massage, ingen ekstra ydelser ). Hun boede ved familien for hun havde ikke råd til sit eget.  

En anden som jeg besøgte godt nok for mange år siden, hun var flyttet i noget nyt, dog tror jeg at hun havde solgt det meste hun ejede...hun sov i kontoret på en tynd madras under skrivebordet.

Og man skal lige huske at hvis det er rene massage ydelser, så koster de jo mellem 300-500 kr, så skal der godt nok masseres mange kunder, for at kunne betale husleje, vand, varme, el, måske løn til en ansat, og så lige få mad på bordet...

Jeg husker et sted i Herning hvor lyset aldrig var tændt...det var sikkert ikke fordi at deres øje var lysfølsomme 

Så kan man jo gætte på hvad huslejen må være, i en by som Aarhus

Skrevet
Den flittige skrev, for 1 minut siden:

Spændende om det kommer i gang igen efter corona.

King mener du? Er det lukket nu? 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

King mener du? Er det lukket nu? 

Hr.8000 var sidste gæst på stedet.

Har ikke hørt andet end at der er lukket, men jeg troede at du kom lidt rundt i byen  :)

Skrevet
Den flittige skrev, Lige nu:

men jeg troede at du kom lidt rundt i byen 

Ikke så meget pt. Jeg tjener penge i stedet ;) 

Skrevet

Kender en der driver butik i baggård. Ikke kælder. 16000kr pr mdr

8000

Skrevet

Så konklusionen bliver, sæt Larvefødder på dit Hus og rul det til Århus, så er din pension sikret uanset Trappe højde :rolleyes:

Nogen som kender til et par billige Larvefødder :rolleyes: så er jeg køber :D

Skrevet
8000 skrev, for 14 minutter siden:

8000

Der er også mange m2  hvis det er den samme jeg tænker på, men stadigt dyrt. 

Skrevet
8000 skrev, for 2 timer siden:

8000

Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Der er også mange m2  hvis det er den samme jeg tænker på, men stadigt dyrt. 

Nå det er der I baggårdspumaer holder til :D 

Skrevet

Har droppet stedet ham åhabe er der hele tiden :D

Skrevet
8000 skrev, for 7 minutter siden:

rød nummi?

Skrevet
8000 skrev, for 48 minutter siden:

Ja overalt, trods små sko og alligevel når han hele vejen rundt :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.