Hop til indhold
AGB

Har vi virkelig SÅ mange ægte anmeldelser herinde?

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Sikke da nogle rygter:P:lol:.. Jeg tror jeg få min fairshare af dejlige oplevelser hver gang jeg tager på arbejde:P.. 

Men så igen kan jeg jo bare få mine dejlige gæster til at lave anmeldelser af mig hvis det skulle gå helt i hårknude:lol:.. 

jaja.. Hvis man ikke kan finde på andet, så må jeg jo starte nogen rygter :lol::lol: og hvis ikke du blev kysset på, så var der FØRST noget galt i Dybbelsmølle (FRIT citeret fra John Mogensen :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 12 minutter siden:

Jeg synes der er ret få anmeldelser i forhold til det store udbud

Det er vel bare et udtryk for at de aktive brugere på EG ikke fylder så meget hos køberne.  Der til kommer vel også, at der er flere der nøjedes med at læse på EG, uden at have interresse i at oprette en profil og deltage aktivt

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det er vel bare et udtryk for at de aktive brugere på EG ikke fylder så meget hos køberne.  Der til kommer vel også, at der er flere der nøjedes med at læse på EG, uden at have interresse i at oprette en profil og deltage aktivt

Det var en kommentar til "de mange anmeldelser", i min optik er der få

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Du rammer nok lige hoved på sømmet, og ja når man ser hvordan “en ny bruger” nogen gange (måske berettiget i nogle tilfælde) bliver haglet ned over en anmeldelse så derfor jeg godt forstå at man nøjes med at læse og ikke skriver. Hvis det forsætter har denne hjemmeside mistet meget af dens primære begrundelse og det er sku en skam.

måske man bare skulle lade “fake anmeldelser” blive rapporteret og ikke kommenter dem overhovedet og så satse på at admin teamet sletter dem lige så hurtig de kommer frem. Jeg har efterhånden lært hvordan man spotter en fake anmeldelse, og har også rapporteret nogle, og der forsvinder også derefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har netop været igennem en større "omstrukturering" af næsten alt andet end lige præcis det der foregår mellem gæsten og mig bag en lukket dør. Altså alt det udenom. 
Nyt sted, nye ydelser, nye priser, nye services og ny profil/markedsføringsmæssig identitet. Det var nødvendigt at gå lidt ud af den skizoide tangent for at få det til at fungere.
Det eneste jeg har beholdt på både "Gyngen og Karrusellen" er mit navn, for ikke at stå i en skør situation hvor folk der allerede kender mig som kysse-bolle-Eva tror de skal møde en ny og så er det mig alligevel, bare fordi jeg ingen billeder har eller får som "nye Eva" :D 

Jeg har fået min første anmeldelse som kysse-bolle-Eva herinde meget kort tid efter min første anmeldelse af "det nye" og jeg har virkelig mærket en forskel på "det nye" og ikke et klap forskel som kysse-bolle-Eva. 
Jeg kan ikke gennemskue hvad det er der gør at der er så stor forskel. 

For begge Eva'er og anmeldelserne gælder det dog at jeg får færre emails og flere direkte bookinger uden så meget skriveri først. Det sparer tid både for mig via email og og min mødebooker/sekretær pr. sms eller opkald at folk på en eller anden måde har lidt kortere fra tanke til handling og ikke på helt samme måde skal bekræftes i at "den er go' nok med hende dér Eva" før de er klar til at booke aftalen. 

Eroguide er svær at blive klog på. 
Rigtigt mange af dem jeg møder som "nye Eva" nævner faktisk selv at de har læst anmeldelsen herinde, helt uden jeg spørger. 
Jeg har sågar tilbudt en Eroguide rabat på "nye Eva's" service men indtil videre har kun to benyttet sig af det. Så der er tydeligvis mange der læser med herinde men som ikke er medlemmer og ikke ønsker at være det eller at bidrage. 

Til det med om man kan bede om en anmeldelse fra nogen; JA selvfølgelig kan og skal man da det, hvis man ønsker sig en anmeldelse uanset årsagen. 
Så længe den er sandfærdig er jeg ganske enig med andre i at den er ægte. 
Det er i virkeligheden - for mit vedkommende - et supplement til den "varedeklaration" som potentielle nye gæster/klienter jo har rigtigt meget glæde af er nuanceret og ikke kun kommer fra mig selv. For troværdighedens skyld er det da brugervenligt at bede nogen om at skrive en anmeldelse... synes jeg. 
Bliv da ved med det. 

Og ja - bliv også ved med at "anmelde anmeldelser" der synes at være falske. Bliver stedet her fuld af dem, så mister det nok den måske vigtigste hjørnesten. 

Kærligst, 
Eva og Eva ;) 

PS: Nu må jeg altså ind og se om man kan oprette sig på Trustpilot som sexarbejder

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 14.6.2021 at 18:33:

Du har nok ret i, at man ikke kan regne med, at en opfordret anmeldelse svarer til en gennemsnitsoplevelse, men på den anden side gælder det rigtig mange anmeldelser, at det er de gode eller dårlige som bliver anmeldt, og mindre de gennemsnitlige.

God poingte.    Det er netop typisk de meget gode eller meget dårlige oplevelser der anmeldes.   Ikke alt det grå imellem.   Dette ikke kun indenfor denne branche, men også i andre fag.  

Er man i tvivl så tjek trustpilot :)  Der er næsten ingen middel karakter.   Enten stor roser eller forbander folk et produkt.    Det er egentligt logisk nok.   Alt det der er middel, gider man ikke bruge tid på at anmelde.   Det er normalen.   Men oplever man noget fantastisk eller det modsatte i feks en butiks service niveau, eller mangel på det, så kan det være årsagen til, man gider at bruge den tid på en anmeldelse.

Generelt anmelder jeg kun hvis det er en oplevelse der er udover det gode.   Dvs rigtig godt.  Ved godt det sikkert ikke er den korrekte måde at gøre det, da det så giver et misvissende billede.  Og man burde advare andre hvis man oplevede noget negativt.      Men indenfor denne branche er der mange ting der spiller ind, om det er en super god oplevelse kontra en mindre god oplevelse.  Man bærer som GP kunde selv en del af ansvaret her mener jeg.   Kommer man ind med en dårlig attitude, og forventer de bare er en der underkaster sig for ens penge, så ikke regne med en god oplevelse.   Modsat rigtig attitude og gentleman så kan man mange gange opleve en oplevelse ud over det sædvanlige.

Og ja så kan tidligere oplevelse hos kunde der har været der lige før, godt ødelægge den, eller hvis man selv har haft en dårlig dag.   Men ændrer ikke ved min poingte, at hvis man også kigger på sin egen indstilling, så kan man forbedre de gode oplevelser.

Så er der selvfølgelig de GP´ere der udelukkende er i branchen for at malke penge med fup og fidusser feks med forsøg på at få kunden til at betale for ekstra ydelser inde i akten.   Der får man næppe kæreste oplevelser.   Men er sikker på holder man sig det jeg skrev om at møde dem med respekt, så får man trods alt en bedre oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...