AGB 57 Skrevet 14. Juni, 2021 Er det bare mig eller er antallet af hvad der virker til at være total fake anmeldelser bare eksploderet her på det seneste? Jeg bruger EG som en guide/forum fra og til relativt neutrale og objektive brugere med dertil hørende kommentarer fra de engagerede og omtalte GPer, jeg ser det bestemt ikke som en platform for tydelige reklamer!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 254 Skrevet 14. Juni, 2021 Nice review (joking) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Juni, 2021 Jeg synes jeg har set flere og flere anmeldelser med ordlyden "fordi pigen bad mig om at skrive en anmeldelse" eller "*indsæt selv navn* kommer til *indsæt by* den og den dato".. Jeg skal ikke kunne udtale mig om ægtheden af anmeldelser da jeg klart håber at admins herinde har styr på det.. Men det føles næsten som reklame nogen gange så det vil jeg give dig ret i.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9940 Skrevet 14. Juni, 2021 Jeg tror nu også det er vigtigt at vi ikke mistænkeliggør nye brugere. De jeg selv oprettede en profil var det lige efter jeg første gang havde prøvet købesex, men jeg havde læst med i en del år. Jeg fik gjort lidt af et nummer ud af at fortælle at min første anmeldelse skam var god nok, men skulle stadig lige lære teknikken og jargonen rigtigt at kende. Der er rigtigt mange besøgende på siden uden profil, og muligvis også nogen sexkøbere der ikke laver anmeldelser fordi de ikke vil mistænkeliggøres. Jeg synes bare vi grundlæggende skal forsøge at lade tvivlen komme nye brugere til gode, og evt. bruge rapporteringsfunktionen hvis vi synes der er noget der ikke stemmer i en anmeldelse. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 14. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden: Jeg synes jeg har set flere og flere anmeldelser med ordlyden "fordi pigen bad mig om at skrive en anmeldelse" eller "*indsæt selv navn* kommer til *indsæt by* den og den dato".. Jeg skal ikke kunne udtale mig om ægtheden af anmeldelser da jeg klart håber at admins herinde har styr på det.. Men det føles næsten som reklame nogen gange så det vil jeg give dig ret i.. Mens jeg gerne vil understrege at jeg ikke selv beder gæster om at lave anmeldelser, så gør det jo ikke en anmeldelse falsk, hvis en gp efter et godt møde med en gæst spørger personen om han vil lave en anmeldelse af det herinde. Hvis gæsten skriver en sandfærdig fortælling er den vel principielt lige så brugbar for brugerne på EG som enhver anden anmeldelse. Er det selvpromoverende? Ja, men vi har jo kun begrænsede markedsførings muligheder, så det giver god mening at piger vil spørge tilfredse gæster om de vil anmelde. Når gæsten skriver, at han er blevet bedt om at anmelde, er der ikke engang noget fordækt i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 14. Juni, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden: Mens jeg gerne vil understrege at jeg ikke selv beder gæster om at lave anmeldelser, så gør det jo ikke en anmeldelse falsk, hvis en gp efter et godt møde med en gæst spørger personen om han vil lave en anmeldelse af det herinde. Hvis gæsten skriver en sandfærdig fortælling er den vel principielt lige så brugbar for brugerne på EG som enhver anden anmeldelse. Er det selvpromoverende? Ja, men vi har jo kun begrænsede markedsførings muligheder, så det giver god mening at piger vil spørge tilfredse gæster om de vil anmelde. Når gæsten skriver, at han er blevet bedt om at anmelde, er der ikke engang noget fordækt i det. Godt skrevet ! Jeg har iøvrigt selv lavet nogle beretninger om besøg hos nogle GP'ere som selv havde spurgt mig pænt. Det har næsten hver gang været nye piger, for hvem det er meget afgørende at få et godt ord med på vejen i skoven af falske profiler. Jeg har også for det meste gjort opmærksom på, at pigen har bedt om det. Men det synes jeg ikke engang er nødvendigt. Det vigtigste er, at GPere som er ærlige med deres egne annoncer også bliver bekræftet og rost af vi kunder. Præcist som du siger, der er temmeligt begrænsede muligheder for markedsføring ud over beretning fra kunderne selv. Der er alt for meget fokus på negative mistanker og anmeldelser efterhånden. Jeg tror de fleste af os godt kan gennemskue når en "reklame" bliver for tyk. Lad os støtte hinanden positivt, når det er fortjent. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 14. Juni, 2021 I den verden vi lever i hvor vi ikke kan gå på restaurant, købe på nettet eller for den sags skyld få leveret pakken ud at få en mail eller sms. “Hvordan var din oplevelse” - anmeld os, anmeld os….. Så er det vel ikke så underligt nogen piger spørger om kunden vil skrive lidt om hende. Jeg har ikke selv gjort det, men emnet er med nogen kunder faldet på EG i andre sammenhænge. Tænker ikke vi piger som fast procedure sender en besked efter besøget. “Hvordan var din oplevelse”. Men måske man burde. He He. Så lave en collage med screenshots, (navn og nummer streget over naturligvis.) og lægge på vores profiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest findomaddict Skrevet 14. Juni, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 24 minutter siden: Mens jeg gerne vil understrege at jeg ikke selv beder gæster om at lave anmeldelser, så gør det jo ikke en anmeldelse falsk, hvis en gp efter et godt møde med en gæst spørger personen om han vil lave en anmeldelse af det herinde. Hvis gæsten skriver en sandfærdig fortælling er den vel principielt lige så brugbar for brugerne på EG som enhver anden anmeldelse. Er det selvpromoverende? Ja, men vi har jo kun begrænsede markedsførings muligheder, så det giver god mening at piger vil spørge tilfredse gæster om de vil anmelde. Når gæsten skriver, at han er blevet bedt om at anmelde, er der ikke engang noget fordækt i det. Jeg vil give dig ret. Lad os sige en gp bad mig om at skrive en anmeldelse, ville jeg vil også kun gøre det hvis jeg var glad for besøget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Juni, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 49 minutter siden: Mens jeg gerne vil understrege at jeg ikke selv beder gæster om at lave anmeldelser, så gør det jo ikke en anmeldelse falsk, hvis en gp efter et godt møde med en gæst spørger personen om han vil lave en anmeldelse af det herinde. Hvis gæsten skriver en sandfærdig fortælling er den vel principielt lige så brugbar for brugerne på EG som enhver anden anmeldelse. Er det selvpromoverende? Ja, men vi har jo kun begrænsede markedsførings muligheder, så det giver god mening at piger vil spørge tilfredse gæster om de vil anmelde. Når gæsten skriver, at han er blevet bedt om at anmelde, er der ikke engang noget fordækt i det. Jeg skriver heller ikke at det er ureelt eller lignende.. Jeg skriver at det smager af reklame.. Som du også selv skriver.. Os piger ved godt selv hvornår vi har givet en rigtig god service fordi kemien måske var ekstra god og det er forhåbentlig klart disse gæster vi ville bede om en anmeldelse hvis vi bad om dem.. Det virker ikke som et realistisk billede på ens generelle service niveau.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 14. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden: Jeg skriver heller ikke at det er ureelt eller lignende.. Jeg skriver at det smager af reklame.. Som du også selv skriver.. Os piger ved godt selv hvornår vi har givet en rigtig god service fordi kemien måske var ekstra god og det er forhåbentlig klart disse gæster vi ville bede om en anmeldelse hvis vi bad om dem.. Det virker ikke som et realistisk billede på ens generelle service niveau.. Det tænkte jeg heller ikke at du gjorde, men ville lige understrege mit synspunkt, for der ér nogen som mener at det nærmest er falsk hvis det er på opfordring, og som @SweetMilf6630 også skriver er det jo nærmest helt basal markedsføring at opfordre gæster til at anmelde deres besøg i alle servicefag. Du har nok ret i, at man ikke kan regne med, at en opfordret anmeldelse svarer til en gennemsnitsoplevelse, men på den anden side gælder det rigtig mange anmeldelser, at det er de gode eller dårlige som bliver anmeldt, og mindre de gennemsnitlige. Pointen er vel også hvilke slags oplevelser man kan få. Uagtet om det er godt eller skidt er enhver anmeldelse jo blot udtryk for én gæsts oplevelse. Hvis en person har læst anmeldelsen, besøgt pigen på det grundlag og får en anden oplevelse er det jo netop blot at skrive en anmeldelse. Hvis pigen er god til det hun laver ville hun jo nok kunne spørge næsten alle gæster på en vagt og få en god anmeldelse, så det er næppe altid skævt. På den lyse side får det flere aktive brugere ind på siden som kan anmelde i fremtiden. Men.. jeg ved heller ikke om jeg synes at det er skidt at der er et element af reklame. Så længe det er ærlige anmeldelser af reelle oplevelser og ikke fabrikerede anmeldelser af interesserede partier, tænker jeg kun at det kommer brugerne af EG til gode med flere anmeldelser af dygtige piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 14. Juni, 2021 (edited) autobahn skrev, 1 time siden: Godt skrevet ! Jeg har iøvrigt selv lavet nogle beretninger om besøg hos nogle GP'ere som selv havde spurgt mig pænt. Det har næsten hver gang været nye piger, for hvem det er meget afgørende at få et godt ord med på vejen i skoven af falske profiler. Jeg har også for det meste gjort opmærksom på, at pigen har bedt om det. Men det synes jeg ikke engang er nødvendigt. Det vigtigste er, at GPere som er ærlige med deres egne annoncer også bliver bekræftet og rost af vi kunder. Præcist som du siger, der er temmeligt begrænsede muligheder for markedsføring ud over beretning fra kunderne selv. Der er alt for meget fokus på negative mistanker og anmeldelser efterhånden. Jeg tror de fleste af os godt kan gennemskue når en "reklame" bliver for tyk. Lad os støtte hinanden positivt, når det er fortjent. Og skulle en anmeldelse være falsk bliver det vel opdaget ved næste besøg. Så handler det jo om at dem der oplever at anmeldelse og virkelighed ikke stemmer overens bidrager med deres egen oplevelse herinde, ikke om at mistænkeliggøre alle som ikke har opbygget et ry herinde inden de vover at anmelde Redigeret 14. Juni, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest findomaddict Skrevet 14. Juni, 2021 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden: Det tænkte jeg heller ikke at du gjorde, men ville lige understrege mit synspunkt, for der ér nogen som mener at det nærmest er falsk hvis det er på opfordring, og som @SweetMilf6630 også skriver er det jo nærmest helt basal markedsføring at opfordre gæster til at anmelde deres besøg i alle servicefag. Du har nok ret i, at man ikke kan regne med, at en opfordret anmeldelse svarer til en gennemsnitsoplevelse, men på den anden side gælder det rigtig mange anmeldelser, at det er de gode eller dårlige som bliver anmeldt, og mindre de gennemsnitlige. Pointen er vel også hvilke slags oplevelser man kan få. Uagtet om det er godt eller skidt er enhver anmeldelse jo blot udtryk for én gæsts oplevelse. Hvis en person har læst anmeldelsen, besøgt pigen på det grundlag og får en anden oplevelse er det jo netop blot at skrive en anmeldelse. Hvis pigen er god til det hun laver ville hun jo nok kunne spørge næsten alle gæster på en vagt og få en god anmeldelse, så det er næppe altid skævt. På den lyse side får det flere aktive brugere ind på siden som kan anmelde i fremtiden. Men.. jeg ved heller ikke om jeg synes at det er skidt at der er et element af reklame. Så længe det er ærlige anmeldelser af reelle oplevelser og ikke fabrikerede anmeldelser af interesserede partier, tænker jeg kun at det kommer brugerne af EG til gode med flere anmeldelser af dygtige piger. min tandlægesekretær bad mig overveje at skrive en anmeldelse på TP. Det gjorde jeg, men en ting er sikkert, jeg ville aldrig have gjort det hvis jeg havde været utilfreds Redigeret 14. Juni, 2021 af findomaddict stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 14. Juni, 2021 findomaddict skrev, for 4 minutter siden: min tandlægesekretær bad mig overveje at skrive en anmeldelse på TP. Det gjorde jeg, men en ting er sikkert, jeg ville aldrig have gjort det hvis jeg havde været utilfreds Måske havde du også gjort det hvis du havde være meget utilfreds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 14. Juni, 2021 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 16 minutter siden: Og skulle en anmeldelse være falsk bliver det vel opdaget ved næste besøg. Så handler det jo om at dem der oplever at anmeldelse og virkelighed ikke stemmer overens bidrager med deres egen oplevelse herinde, ikke om at mistænkeliggøre alle som ikke har opbygget et ry herinde inden de vover at anmelde En falsk anmeldelse behøver vel ikke, at være direkte modsat, af hvad man oplever hvis man besøger pigen. Ofte er falsk vel bare at besøget, ikke har fundet sted ? og det tror jeg da findes, for "der er jo penge i skidtet" Jeg mistænker også nogle gange, at det sker i efterlysninger...nogen efterlyser en pige, og så lader de, de andre brugere herinde gøre resten af fodarbejdet ved deres indlæg...det er jo og en god form for "reklame", uden at man decideret har overtrådt reglerne herinde...det er i hvert fald svært at spotte... Det ses i hvert fald ofte, at en profil skriver en efterlysning, men derefter overhovedet ikke deltager i tråden efterfølgende... Men man skal jo heller ikke dræbe alt glæde, som kan komme ud af indlæg herinde...så ville der jo kun være politik forummet tilbage Redigeret 14. Juni, 2021 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest findomaddict Skrevet 14. Juni, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Måske havde du også gjort det hvis du havde være meget utilfreds åh jaja haha. Havde glemt at man både på TP og her også kan skrive negativt, men her lytter jeg nok til min gamle far. "har du ikke noget godt at sige så hold munden lukket" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 14. Juni, 2021 holstebronx skrev, for 4 minutter siden: Jeg mistænker også nogle gange, at det sker i efterlysninger...nogen efterlyser en pige, og så lader de, de andre brugere herinde gøre resten af fodarbejdet ved deres indlæg...det er jo og en god form for "reklame", uden at man decideret har overtrådt reglerne herinde...det er i hvert fald svært at spotte... Det ses i hvert fald ofte, at en profil skriver en efterlysning, men derefter overhovedet ikke deltager i tråden efterfølgende... Den strategi kan så til gengæld give voldsomt bagslag, hvis folk ikke har pæne ting at skrive som svar på efterlysningen. Men det ville så også bare være løn som forskyldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 14. Juni, 2021 findomaddict skrev, for 7 minutter siden: åh jaja haha. Havde glemt at man både på TP og her også kan skrive negativt, men her lytter jeg nok til min gamle far. "har du ikke noget godt at sige så hold munden lukket" En god vej frem i livet, selvom negative anmeldelser nu også har sin plads. Netop så andre ikke går i fælden hvis man oplever noget som ikke bare kan tilskrives fejl eller dårlig kemi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest findomaddict Skrevet 14. Juni, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: En god vej frem i livet, selvom negative anmeldelser nu også har sin plads. Netop så andre ikke går i fælden hvis man oplever noget som ikke bare kan tilskrives fejl eller dårlig kemi. Du har ret, men tror ikke min kære far tænkte på denne business gesjæft. De var en del søskende som sladrede meget. Så kunne far sætte dem på plads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AGB 57 Skrevet 14. Juni, 2021 (edited) @Nannas Hjørne og @SweetMilf6630, jeg er SÅ enig i at pigerne er fuldt berettiget til at bede alle kunder om en anmeldese, specielt hvis begge parter har haft en god oplevelse Og jeg tror mange vil give mig ret at det på sprogforbrug, beskrivelse og bruger profil langt henad vejen at nemt gennemskue hvad der er en reel anmeldelse eller hvad der virker fake fra første sætning. Og alt efter hvor aktiv man er herinde, så er det i hvert fald for sådan en som mig relevant og ekstra troværdigt når en erfaren kommentator som @Lauersen giver sit besyv med. Mit indlæg er ingen kritik af den åbne og ærlig diskussion, negativ eller postiv, brugerne og pigerne imellem, det er det dette forum er til for. Mit indlæg gik på alt det 'skrald' som jeg fornemmer der kommer mere og mere af. Og jo mere af det, jo færre gider tage dette forum seriøst og det har ingen interesse i. Jeg har selv to anmeldeser op og spurgt efter forskellige holdninger til services og piger og jeg får langt hendad vejen heldigvis al den feedback jeg har brug for for at sikre mig en god oplevelse med min næste drømme GP. For det er det jeg er for; jeg er i et langt henad vejen ekstremt dejligt fast forhold men har fantasier og drømme som jeg starter med at leve ud her - og til det har jeg brug for det bedste håndarbejde og dirty talk for for alvor at komme i stødet, hvis I kan følge mig Redigeret 14. Juni, 2021 af AGB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 14. Juni, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden: Den strategi kan så til gengæld give voldsomt bagslag, hvis folk ikke har pæne ting at skrive som svar på efterlysningen. Men det ville så også bare være løn som forskyldt. Det er klart, det kan gå begge veje... men det synes jeg ikke, at jeg har set ret ofte...ofte ser man pigen selv tage til genmæle Men fx. i Jyllands området er der en glædes pige, som får både meget god og meget dårlig omtale...det er da temmelig forvirrende. Svinger hun meget, eller er der tale om en slags fusk ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1107 Skrevet 14. Juni, 2021 Jeg har skrevet en del anmeldelser, men fortrinsvis om besøg hos dominaer eller leg med slavetøser Nogle få har været på opfordring, men indholdet har været upåvirket af det Dog har jeg aldrig skrevet en negativ anmeldelse, dels fordi der ikke har været behov og dels fordi en dårlig oplevelse kan skyldes dårlig kemi og det er jo ikke kun pigens skyld Men skulle jeg føle mig snydt, så vil der helt sikkert komme en dårlig anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 14. Juni, 2021 Jeg har prøvet en enkelt gang at blive opfordret til at skrive en anmeldelse. Men da oplevelsen ikke var særlig god, blev det ikke til noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 14. Juni, 2021 I relation til når en pige spørger om man vil forfatte en anmeldelse. I min verden er en anmeldelse mere reel, når pigen har spurgt om en kunde vil lave en, fremfor når en forelsket bruger forfatter en. Og forelskede brugere er der også nok af herinde. Dog er det vel relativ sjældent en pige spørger om man vil forfatte en anmeldelse. Jeg er blevet spurgt en gang, og skrev en anmeldelse, og det havde jeg gjort uanset om hun havde spurgt eller ej. Anmeldelsen var rosende, men langt fra skamrosende i øvrigt. Men man må jo gøre op med en selv, hvornår man stoler på en anmeldelse og en anmelder. Jeg kigger lidt på om brugeren er nyoprettet, om det er en jeg kender og har tillid til, og hvad andre i øvrigt siger om pigen. Så kigger jeg lidt på om anmeldelsen indhold, er den skrevet til pigen eller til os kunder. Er det til pigen er den i mine øjne mindre værd for mig.. I øvrigt som en nævner. Så spammes man jo til om man ikke vil forfatte en anmeldelse på trustpilot når man har købt noget et sted og fået det leveret. Derfor er jeg ikke kritisk heller, når en GP gør det. Det er i min verden ok at hun gør det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 15. Juni, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 12 timer siden: Den strategi kan så til gengæld give voldsomt bagslag, hvis folk ikke har pæne ting at skrive som svar på efterlysningen. Men det ville så også bare være løn som forskyldt. Tror man kan konkludere (sagde han - fuldstændigt uden belæg for noget som helst ) at i GP' ere er blevet nyere tids brugtvognsforhandlere. De dårlige ødelægger det for jer gode. Da jeg i sin tid startede med købesex, endte jeg naturligt på enten EscortGuide eller også AL - og tabte underkæben. SÅ MANGE SUPERSKØNNE lækre, totalt out-of-my-reach unge kvinder. Og det er jo disse typer, der kan få lidt ekstra kunder ved enten en overdrevet anmeldelse, eller ved en efterlysning. Men er vel risky - der skal kun et enkelt dårligt svar før JEG ihvertfald holder mig væk. Har lige set en anemeldelse af en kvinde, som leverede VERDENS BEDSTE hånddjob. 2 svar var "nix - hun er super dårlig-agtig". OG det er nok for mig til at holde mig langt væk. Så jeg tror at i gode kvinder altid vil få mest positive anmeldelser herinde, fordi i gør det godt, er dejlige og søde, mens dem, som i bund og grund kun gør det for pengene altid vil få dårligere anmeldelser og derved (håber jeg fanme) færre kunder. Omvendt har jeg lige hørt at @JenniferRomantica har få kunder. SÅ MÅ DU KOMME TIL KØBENHAVN Og der er stadig alt for mange totalt out of my reach kvinder, der annoncerer, men det er sikkert også fordi jeg er blevet en gammel nar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 15. Juni, 2021 Mr_T skrev, for 4 minutter siden: Omvendt har jeg lige hørt at @JenniferRomantica har få kunder. SÅ MÅ DU KOMME TIL KØBENHAVN Sikke da nogle rygter.. Jeg tror jeg få min fairshare af dejlige oplevelser hver gang jeg tager på arbejde.. Men så igen kan jeg jo bare få mine dejlige gæster til at lave anmeldelser af mig hvis det skulle gå helt i hårknude.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg