Hop til indhold
6seeker

Claydee - nu Brønshøj

Recommended Posts

Da jeg de sidste gange er gået efter de "sikre" piger, besluttede jeg mig denne gang for at "tage en for holdet" med et uskrevet blad,  Claydee .

Det kommer sikkert ikke bag på de fleste, heller ikke mig, at det ikke er kvinden, med kors i halskæden, man møder. Billederne af kvinden med det runde smykke er Claydee - genkendt på smykket og tatoveringerne.

Det var nemt at få en aftale i hus - det var mens hun var i Hvidovre. 

Jeg blev mødt af en spinkel kvinde, svarende til de nævnte billeder, men alderen er nok 5-10 år højere end oplyst. Brysterne er ikke som antydet på billederne, længe leve push-up, de er noget mere løse (læs hænger).

Claydee er sød nok, men efterlod mig i tvivl om hvorvidt hun nød det hun laver. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at jeg er hendes kop te. 

Jeg startede ud med lidt massage, som efter kort tid gik over i sex. Ikke noget mindeværdigt, dog uden at det var dårligt. Jeg fik det jeg kom efter.

Stedet var snusket, med cigaretskod i brusekabinen. Nu har hun dog flyttet lokaler, så jeg tænker det er ligegyldigt, men er man ikke til rygere, er Claydee et no-go. 

Jeg havde købt en time, men stod på gaden igen efter 45 minutter - inklusiv 2 x bad. Det er ikke godkendt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...