Hop til indhold

Naomi slim lady Frederiksberg.

Featured Replies

Skrevet

Besøgt denne lille godte fra ungarn tidligere i dag .

Det er 100 procent hende på billederne, sød men lidt reserveret pige, stønnede oprigtig, så tror/håber hun nød det ...

Jeg to 15 min sex med superfransk, ik det dybeste fransk, men dejligt at mærke hendes tunge uden hætte på .

Selve sexen var også helt ok, må sige den lille pige kan ta godt imod, stødte dybt og hårdt i doggy så sengen var ved at brase sammen, men alligevel to hun i mod med klynke lyde og virkede til at kunne lide det.

Så er man til at kneppe igennem, med en sød og petie pige, kan jeg godt anbefale hende .

God dag derude .

Skrevet

Jeg støtter fuldt op om Daddy´s anmeldelse.

Hun var dog ikke helt så glad får at blive slikke. Jeg fik ikke lov til at slikke igennem. Det kan jo være hun er blevet lidt slidt og ømskindet i løbet af dagen.

Skrevet
WomanCheck skrev, for 46 minutter siden:

Hvor er vi nogenlunde henne af på Frederiksberg?

2-3 min gå afstand fra lindevang metro st.

Skrevet

Var fordi hende igår …. Kommer ikke igen - ingen indlevelse. En kold oplevelse. Hun lavede bare en søstjerne under akten … så kunne jeg arbejde uden hun rørt på sig overhovedet :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.