Hop til indhold

Pon på Happy Thai massage i Vanløse?

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi sidste uge. Pon giver ok.massage, masser af pirring undervejs, blev sat til at give hende massage, som endte med at jeg fingerkneppede hende, det kunne hun godt lide. Fik FP til 1200 for en time, det hele med kondom. Buttet sød pige. Talte svensk/engelsk. Stedet er ikke det mest diskrete, midt på Jenbane Alle. Kommer måske igen.

• 3 weeks later...
Skrevet

Hej, må jeg spørge hvad stedet hvor Pon jobber hedder? Så vidt jeg kan se er der flere klinikker på Jernbane Alle i Vanløse, men ingen der hedder noget med Happy som overskriften i annoncen ellers indikere, at det skulle hedde :-) tak

Skrevet
Kammertonen skrev, for 2 timer siden:

Hej, må jeg spørge hvad stedet hvor Pon jobber hedder? Så vidt jeg kan se er der flere klinikker på Jernbane Alle i Vanløse, men ingen der hedder noget med Happy som overskriften i annoncen ellers indikere, at det skulle hedde :-) tak

https://thaisabaiwellness.dk

ikke særligt diskret, har været der et par gange, som regel en ok oplevelse og som regel ok pris.

• 5 months later...
Skrevet
Harran skrev, for 1 time siden:

Er det den samme, der kalder sig Marisa nu, @Thungur?

Av bilderna att döma så verkar det vara det ja.

Skrevet
Thungur skrev, for 59 minutter siden:

Av bilderna att döma så verkar det vara det ja.

Jamen, Tak! Så er hun da den næste på listen. Tak, @Thungur.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.