Hop til indhold
Thungur

Pon på Happy Thai massage i Vanløse?

Recommended Posts

Jeg var forbi sidste uge. Pon giver ok.massage, masser af pirring undervejs, blev sat til at give hende massage, som endte med at jeg fingerkneppede hende, det kunne hun godt lide. Fik FP til 1200 for en time, det hele med kondom. Buttet sød pige. Talte svensk/engelsk. Stedet er ikke det mest diskrete, midt på Jenbane Alle. Kommer måske igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, må jeg spørge hvad stedet hvor Pon jobber hedder? Så vidt jeg kan se er der flere klinikker på Jernbane Alle i Vanløse, men ingen der hedder noget med Happy som overskriften i annoncen ellers indikere, at det skulle hedde :-) tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammertonen skrev, for 2 timer siden:

Hej, må jeg spørge hvad stedet hvor Pon jobber hedder? Så vidt jeg kan se er der flere klinikker på Jernbane Alle i Vanløse, men ingen der hedder noget med Happy som overskriften i annoncen ellers indikere, at det skulle hedde :-) tak

https://thaisabaiwellness.dk

ikke særligt diskret, har været der et par gange, som regel en ok oplevelse og som regel ok pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thungur skrev, for 59 minutter siden:

Av bilderna att döma så verkar det vara det ja.

Jamen, Tak! Så er hun da den næste på listen. Tak, @Thungur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...