Hop til indhold

Barbara vs. Lulu

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Lulu et par gange før, og jeg er total vild med hende. Men jeg har længe gerne ville besøge Barbara, som lyder helt fantastisk.

Jeg er sikker på, at jeg vil få en fantastisk time, ligegyldig hvilken pige jeg vælger at besøge. Men pt har jeg en ting for sjaskvåde blowjobs uden gummi. I en nyere anmeldelse af Lulu bliver hun storrost for hendes evner ud i dette, hvilken jeg dog desværre ikke kan bekræfte, da jeg kun har fået fransk med gummi af hende. Det var nu heller ikke dårligt! Men mit spørgsmål er:

Har nogen besøgt begge piger, og kan de i givet fald fortælle, hvem de synes der er bedst til at sutte pik?! (Beklager den endog særdeles prosaiske formulering...) På forhånd tak! :P

Redigeret af Morabito

Skrevet

Jeg synes efterhånden at bjs er en smule kedeligt (keder mig at være passiv - jeg vil hellere selv give en sjaskvåd slikker og knalde igennem), men jeg har besøgt både Lulu og Barbara og må sige at Barbara er langt langt smukkere, langt langt mere sexet, langt mere passioneret...... så jeg vil da bestemt regne med at hun sutter så det sorter for øjnene og knæene giver efter (går ud fra at de fleste foretrækker deres sutter stående foran vinduet imens de nyder udsigten over Rødovre/Hvidovre) . 

Redigeret af FKACalletski

Skrevet
Morabito skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har besøgt Lulu et par gange før, og jeg er total vild med hende. Men jeg har længe gerne ville besøge Barbara, som lyder helt fantastisk.

Jeg er sikker på, at jeg vil få en fantastisk time, ligegyldig hvilken pige jeg vælger at besøge. Men pt har jeg en ting for sjaskvåde blowjobs uden gummi. I en nyere anmeldelse af Lulu bliver hun storrost for hendes evner ud i dette, hvilken jeg dog desværre ikke kan bekræfte, da jeg kun har fået fransk med gummi af hende. Det var nu heller ikke dårligt! Men mit spørgsmål er:

Har nogen besøgt begge piger, og kan de i givet fald fortælle, hvem de synes der er bedst til at sutte pik?! (Beklager den endog særdeles prosaiske formulering...) På forhånd tak! :P

Hej Morabito,

Jeg besøger Barbara i morgen - og har stadig Lulu frisk i hukommelsen fra i torsdags - så skal jeg nok give en ‘final verdict’;)

Skrevet
  • Author
Materazzi skrev, for 3 minutter siden:

Jeg besøger Barbara i morgen - og har stadig Lulu frisk i hukommelsen fra i torsdags - så skal jeg nok give en ‘final verdict’;)

Rimelig god uge, du har dig dér! Din beskrivelse af Lulus blowjob...puha... :D

Skrevet

Begge piger er klart nogen af de bedste Danmark har at byde på. Hvis du vil have det bedste blow ville jeg gå efter Lulu men hvis du vil have en vild sex oplevelse, så vælg Barbara.

Skrevet
  • Author
FKACalletski skrev, 1 time siden:

Barbara er langt langt smukkere, langt langt mere sexet, langt mere passioneret

Barbara lyder virkelig fantastisk. Men for god ordens skyld vil jeg gerne sige, at Lulu er noget af det mest passionerede, jeg har oplevet i denne verden.

Skrevet
  • Author
Cristobal skrev, 1 time siden:

Hvis du vil have det bedste blow ville jeg gå efter Lulu men hvis du vil have en vild sex oplevelse, så vælg Barbara.

Det er et svært valg...men jeg tror, at jeg vil besøge Barbara. Variation er nu en gang én af de største drivkrafter, når det kommer til GP-besøg. :D

Skrevet
Morabito skrev, for 24 minutter siden:

Barbara lyder virkelig fantastisk. Men for god ordens skyld vil jeg gerne sige, at Lulu er noget af det mest passionerede, jeg har oplevet i denne verden.

Så har du noget at glæde dig til ;-). God fornøjelse med fornøjelserne. Helt galt tænker jeg ikke at det kan gå. 

Skrevet
  • Author
petersandy skrev, for 2 timer siden:

Ret træls at Barbara kun tager mænd over 30.

Prøv at smække et spøg-og-skæmt-overskæg på og støt dig til en stok, når du ankommer. Måske gør det tricket?

Skrevet
Morabito skrev, for 21 timer siden:

Det er et svært valg...men jeg tror, at jeg vil besøge Barbara. Variation er nu en gang én af de største drivkrafter, når det kommer til GP-besøg. :D

Og det kan du godt glæde dig til! Blowjob er ikke på Lulu-niveau, men det er ikke dårligt - og så er hun bare åndsvagt lækker!

Hun fortalte mig at der kommer en Lulu + Barbara trekants-option senere på sommeren:eek: Farvel sparegris!

Skrevet

Dear “gentlemen” ,

Something to be added , I think it’s kind of rude to compare and rate girls like the way I read in this thread , first of all we are different, our experiences with each customers are different!! Nobody can just tag -any of us. This is not a competition...and we are human being not machines ...

Lack of respect .

Redigeret af Barbarasmile1

Skrevet
Barbarasmile1 skrev, for 13 timer siden:

Dear “gentlemen” ,

Something to be added , I think it’s kind of rude to compare and rate girls like the way I read in this thread , first of all we are different, our experiences with each customers are different!! Nobody can just tag -any of us. This is not a competition...and we are human being not machines ...

Lack of respect .

I completely agree!! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.