Hop til indhold
John39

Is på Hedemannsgade 4 i Aarhus

Recommended Posts

Jeg tillader mig at starte en ny tråd, selv om der findes andre herinde om adressen. Håber ikke at jeg bryder nogle regler.

I grunden skyder jeg nok mig selv lidt i foden med denne anmeldelse, da jeg risikerer at det bliver svært at få en tid fremover, men jeg synes at det er på sin plads.

https://annoncelight.dk/showad/293104

Hedemannsgade var for år tilbage meget populær pga. rammerne og kvaliteten, men så begyndte prisen at stige, hvilket måske var ok, dog tror jeg nok at rammen blev helt sprængt og der skete sikkert også andre ting, der gjorde det at det hele ramlede lidt. Jeg har selv oplevet at få rigtig god behandling og også noget sjusk, der ikke var meget værd.

I dag er stedet bemandet kun af Is som jeg jævnligt har besøgt gennem længere tid, dog naturligvis ikke under nedlukningen. Jeg vælger egentlig at skrive lidt om mine oplevelser fordi jeg undrer mig over at der ikke er mere opmærksomhed omkring stedet herinde for tiden og fordi Is længe har snakket om at der er langt mellem kunderne.

Is er en meget sød dame, der snakker et rimeligt dansk. Alderen tør jeg ikke rigtig gætte på, men brysterne virker både ægte (anden tråd siger noget andet) og fyldige, hun er slank og huden er blød. Typisk kommer jeg for en god massage med hj. Meget ofte føler jeg at jeg har behov for en grundig massage og så skal man jo normalt besøge et grønt sted for at det kan lade sig gøre, meeen så savner jeg jo også lige en dessert, når musklerne er klaret. Hvis man så skal have grøn massage først og så lettet trykket et andet sted, så løber det jo pludselig op. Derfor er det ret lækkert at kunne komme et sted hvor det hele klares til perfektion.

Det er faktisk muligt at bestille en massage uden ekstra og Is spørger pænt hver gang om jeg skal have det sidste med. Det skal jeg altid. Hun har sådan nogle fine kunstgreb undervejs, hvor hånden fx lige bliver lagt mellem hendes lår når hun skal massere armene. Lige dén manøvre har jeg ikke oplevet andre steder. Det ændrer ikke på at massagen er i orden. Sidste gang havde jeg bedt om fokus på mine lårmuskler og jeg ligger der naturligvis nøgen, hvor det altså er en fordel at der ikke er berøringsangst med at trykke helt ud i hjørnet af skridtet, så hele musklen og hvad der hører til, bliver behandlet. Det kan man altså ikke få de grønne steder.

De fleste gange jeg har været der, har Is haft tøj på under afsluttende hj. Jeg rører naturligvis ved hende på det tidspunkt, nogle få gange har hun taget overdelen af hvis jeg har spurgt efter det. Sidste gang havde hun taget sådan en tynd, gennemsigtig ting på, det var rigtig lækkert og frækt. Selve hj er også lækkert. Jeg ved godt at mange herinde tænker at hvis det bare er hj, så kan jeg da lige så godt gøre det selv. Jeg ser det noget anderledes. Et veludført hj kan for mig være bedre end sex med gummi og Is kan virkelig finde ud af at gøre det så man bare bliver tilfredsstillet og glad. Med følelse og indlevelse.

Jeg får altid en times massage og der kommer selvfølgelig et spørgsmål om hvad det koster. Pga. kvaliteten har jeg altid lige givet noget mere end de vanlige 600 uden at spørge nærmere hvad det koster. En anden tråd siger 800, så det passer nok meget godt. En enkelt gang har jeg også købt sex, men det er, med Is’ egne ord, dyrt.

Det er også muligt at få halvanden eller to timers massage. Det kender jeg ikke prisen på, men måske skal jeg finde ud af det en dag.

Stedet er pænt og rent og der er bad til både før og efter massage. Massagen foregår på en massagebriks som er opvarmet og man får naturligvis et glas vand eller en flaske med efter massagen.

Det er nemt at bestille tid over SMS. Coronapas tages alvorligt.

Alt i alt synes jeg at der er rigtig mange bokse der kan krydses af på den adresse. Den eneste ulempe jeg kan komme i tanker om, er at indgangen er meget offentlig. Så er det egentlig meget fint at have mundbind på.

Ja, det blev jo til noget af en reklame. Men jeg tror at I vil give mig ret. Jeg har samlet sammen til dette skriv i et stykke tid og ville lige have ok fra Is til at skrive en anmeldelse, og det fik jeg så for nyligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Fin anmeldelse og som talt ud af min mund. 

Der skete det at Is fik en dårlig arm og var uarbejdsdygtig i lang tid, næsten 2 år. I den tid var der forskellige afløsere og også en som ikke var helt fin i kanten. Hun tog bla klinikkens kendte telefonnummer med da samarbejdet ophørte. 
Prisen har i de over 10 år jeg har besøgt stedet været 1200 kr for en time FP. Det var dyrt dengang men nu er det ret standard. Is er 50  år og en lille slat, for hun var 40 for 10 år siden :) Hendes barm er silikone, hvilket også ret nemt mærkes, men den er rigtigt godt proportioneret. Hun er stadig en slank og smuk kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Hendes barm er silikone, hvilket også ret nemt mærkes, men den er rigtigt godt proportioneret. Hun er stadig en slank og smuk kvinde.

I stand corrected. :-)

I hvert fald også blødere end mange andre, jeg har haft fingrene i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint skriv kan genkende det hele. 
I gamle dage var stedet det mest hotte i Aarhus. Husker en fredag formiddag hvor der nok holdt 4 biler i kø på stedet.  Der blev løbet spidsrod for at komme til. :)
 Damn der var nogle kønne piger dernede dengang. 
8000

 

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med John39 i den meget positive opfattelse af Is på Hedemanngade. 

Jeg har været på besøg et par gange på det seneste hvor både massagen og selskabet

har været mere end tilfredsstillende. Jeg foretrækker klar erfaring fremfor ungdom så hele 

oplevelsen hos Is tiltaler mig rigtig meget. Prisniveau er helt ok især når man også tager badeforhold

med i betragtningen. En klar anbefaling herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var igen på besøg hos den fantastisk dejlige Is på Hedemannsgade. Man føler sig både velkommen og savnet når man kommer og at der reklameres med byens bedste massage er i mine øjne ikke engang løgn. Får følelsen af, at den gives med kærlighed. 

Eneste udfordring var en meget lidt hensynsfuld kunde der ringede på og bankede løs på døren adskillige gange og samtidig afleverede ikke mindre end 15 ubesvarede opkald på hendes telefon i den time jeg var der. Der kunne man måske ønske sig lidt helt almindelig høflighed og omtanke fra sine brødre på dette område?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
krillss skrev, for 4 minutter siden:

Foregår massagen på briks? Jeg er ved at være træt af at have hovedet nede i en pude og kæmpe med at trække vejret:D 

Ja briks med hul til ansigtet - og opvarmet :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Øberbøv skrev, for 18 minutter siden:

Nogen der ved, om Is er med på økoblow - eller ligger der uden for hendes FP?

Hun giver ikke økoblow. I al fald ikke en eneste gang af de omkring 100 besøg jeg har haft hos hende indtil for et par år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 15.8.2021 at 21:44:

Hun giver ikke økoblow. I al fald ikke en eneste gang af de omkring 100 besøg jeg har haft hos hende indtil for et par år siden.

Jeg ved du er aktiv med thaidamerne i byen. Jeg formoder at de 100 gange er en omskrivning af "mange gange" ellers er jeg ærlig talt ret imponeret - også over den øknomiske indsats for damernes trivsel :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hedonis skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved du er aktiv med thaidamerne i byen. Jeg formoder at de 100 gange er en omskrivning af "mange gange" ellers er jeg ærlig talt ret imponeret - også over den øknomiske indsats for damernes trivsel :lol:

Næ det er faktisk rigtigt nok. Om det er 100 - 90 eller 110 gange men deromkring. 
Jeg besøgte Is 1-2 gange pr måned i små 10 år minus ferie perioder. Det samme gjorde jeg med Cream og en som ikke vil nævnes i dette forum. 
Ja det er fileme mange penge, men jeg skal begraves i Speedos og der er ikke lommer i :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
8000 skrev, den 14.6.2021 at 07:20:

Fint skriv kan genkende det hele. 
I gamle dage var stedet det mest hotte i Aarhus. Husker en fredag formiddag hvor der nok holdt 4 biler i kø på stedet.  Der blev løbet spidsrod for at komme til. :)
 Damn der var nogle kønne piger dernede dengang. 
8000

Ja, det var selvfølgelig meget bedre i de goe gamle dage.  Var der virkelig drive-in-thaimassage dengang?

Spøg til side. Besøgte stedet for nogle år siden og for ikke så længe siden. Ganske ordinær betjening og madamme. Det er et thaibordel som alle andre i byen, så jeg forstår ikke stedet skal skrives opad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Chock Dims skrev, for 8 timer siden:

Ganske ordinær betjening og madamme. Det er et thaibordel som alle andre i byen

Som alle andre steder hvor mennesker mødes og interagerer, vil oplevelsen blive formet af den attitude de agerende går ind i mødet med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims

Oplevelsen, inkluderet massør, var som ved alle andre thaibordeller og formedes ikke af attituden. Helt  gennemsnitlig og helt som andre steder. Til gengæld var det rimelige priser -  800 for FP uden massage. Langt fra de 1200-1500 andre fortæller.

Man kan få bedre, billigere og yngre betjening hos Amita på Silkeborgvej hvis man er på Århuskanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 5 timer siden:

Oplevelsen, inkluderet massør, var som ved alle andre thaibordeller og formedes ikke af attituden. Helt  gennemsnitlig og helt som andre steder. Til gengæld var det rimelige priser -  800 for FP uden massage. Langt fra de 1200-1500 andre fortæller.

Man kan få bedre, billigere og yngre betjening hos Amita på Silkeborgvej hvis man er på Århuskanten.

Hvis du kigger nøje efter, ser du at mit fokus først var massagen, så forskellen i oplevelsen kan sagtens ligge dér. Går jeg kun efter sex, vælger jeg heller ikke denne adresse. Jeg vil da også gerne understrege at hj er udført ganske godt, hvor jeg i 90% af andre tilfælde oplever at det er formel 1-ræs. Det samme kan vel siges om massagebriksen som desværre også er sjælden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 14 timer siden:

Oplevelsen, inkluderet massør, var som ved alle andre thaibordeller og formedes ikke af attituden. Helt  gennemsnitlig og helt som andre steder. Til gengæld var det rimelige priser -  800 for FP uden massage. Langt fra de 1200-1500 andre fortæller.

Man kan få bedre, billigere og yngre betjening hos Amita på Silkeborgvej hvis man er på Århuskanten.

Hvad har du oplevet hos Amita for nyligt?

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims

Det er længe siden jeg har været der. Nok over et år. Men har besøgt stedet en del gange før og det var ligepå og i god kvalitet  så længe man fravalgte massage. 

Jeg er dog hoppet fra thai da jeg synes de er for dyre og pris og kvalitet ikke hænger sammen. Danske damer er noget billigere alt-i-alt og i væsentlig bedre kvalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
John39 skrev, for 9 timer siden:

Hvis du kigger nøje efter, ser du at mit fokus først var massagen, så forskellen i oplevelsen kan sagtens ligge dér. Går jeg kun efter sex, vælger jeg heller ikke denne adresse. Jeg vil da også gerne understrege at hj er udført ganske godt, hvor jeg i 90% af andre tilfælde oplever at det er formel 1-ræs. Det samme kan vel siges om massagebriksen som desværre også er sjælden.

Et veludført handjob er ofte  bedre end sex er min erfaring, og er en god grund til at vælge en ældre og erfaren massør.

Jeg gider ikke rigtig massagen mere så jeg går efter det andet men det afhænger helt af stemningen. Hvis det skal være godt så er det en moden thai der starter med et HJ og slutter af med massage. Det kan være ren velbehag, men det prøvede jeg ikke hos IS.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Hedemannsgade 4 for nyligt. Havde egentlig satset på at blive betjent af Is, men der var en anden dame som fik tjansen. Hun havde tydeligvis lejet sig ind.
Ret lækker krop, nok i fyrrene, ikke tynd, ikke kraftig, pæn. Hun gav faktisk en virkelig god hård massage, men det var tydeligt at fokus var på at sælge ekstra. Jeg hoppede på et HJ, det var en fejl. Uinspireret, og med en hastighed som vil gøre enhver Formel 1 kører misundelig :-)

Jeg fik lejlighed til at snakke med Is, og hun er virkelig imødekommende, sympatisk og sød. Det er lidt synd at hun tydeligvis prøver sig frem med nogle lejere, som ikke er så heldige, for det kommer jo til at hænge på adressen - selv om det ikke har noget med Is' ydelser at gøre.

Selvom Is er sød, er det ikke en type jeg tænder på, så jeg kommer ikke igen.

Lokalerne er virkeligt fine med et godt badeværelse. Der var endda en badehætte, men desværre ikke min størrelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Prikken skrev, for 33 minutter siden:

Det er lidt synd at hun tydeligvis prøver sig frem med nogle lejere

Is kan ikke selv massere alle der besøger klinikken. Hun har problemer med den ene overarm/skulder så derfor har hun af og til hjælper på. Men indtil nu har jeg ikke truffet en som giver fuldgod service på alle parametre som Is. Der var lige Anna ( hende med let krøllet hår fra Lampoo) en kort overgang, men det er mange år siden. 
Du skulle unde dig selv at mødes med Is på briksen. Det er rigtigt godt. Bare ring og sig udtrykkeligt at det skal være Is. Se stort på hun ser lidt ældre ud, kroppen er stadig lækker og det er alt det andet også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...