Lakeview 14 Skrevet 12. Juni, 2021 Måtte altså lige tjekke hende af nu hvor hun er tilbage i Aalborg. Prøvede om formiddagen om hun var ledig hurtigt - og ,,, det var hun. Jeg skrev om vi så kunne ses om et par timer og den var hun med på. https://annoncelight.dk/showad/312303 Det har jeg ikke fortrudt. Hun åbnede døren i et nylon sjal. Hun er høj og meget slank. Det er hende på billederne. Hun storsmilede og vi snakkede løs mens jeg blev budt på kaffe eller vand. Efter et lynbad og kaffe i hånden snakkede vi menu og jeg betalte. Da sjalet faldt kom den lækreste pigekrop frem. Hun kyssede og mine hænder var overalt på denne slanke krop. Hendes lækre bryster var dog kunstige og det ærgrer mig. Nu gik det hurtigt. Om på sengen og lidt for hurtigt i alle berøringer og bevægelser. Men et lækkert blow og på med gummi. Hun satte sig med ryggen til mig og red løs. Sikke et syn at røre og se hendes slanke krop ride. Det tog heller ikke langt tid før jeg ikke kunne klare mere. Hun hoppede af og sagde noget komisk “now we Can talk” - og det gjorde vi så. Ingen hast og alt mellem danmark og Polen blev vendt. Alt i alt en fin tur. En smuk kvinde. Rigtigt godt blow og kys men en smule overfladisk - ikke negativt spm sådan. Mere fordi mine forventninger var højere tror jeg. Hun er en dejlig og naturlig pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg