mrtn55555 5 Skrevet 12. Juni, 2021 Hej, hvad er det der tænder jer ved shemales? har tænkt over det og kan ikke rigtigt finde ud af det, har intet imod mænd men tænder mig overhoved ikke, hvad tænder jer ved shemales? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 13. Juni, 2021 mrtn55555 skrev, for 9 timer siden: Hej, hvad er det der tænder jer ved shemales? har tænkt over det og kan ikke rigtigt finde ud af det, har intet imod mænd men tænder mig overhoved ikke, hvad tænder jer ved shemales? Du har ikke tænkt helt færdig........ Du har sikkert, og helt uden at vide det stødt på en shemale på din vej, i storcenteret, på modelbilleder eller lignende. og du har i dit møde med denne shemale blevet forelsket eller liderlig, og gjort dig nogle tanker om hvordan dit fysiske møde kunne udspille sig. Er sikker på at du vil kunne finde dit eget svar, ved at fravælge den "ekstra overraskelse" der gemmer sig i trusserne på din udkårne. NB: Der er ingen fuldkommen og enslydende svar på dit spørgsmål. hver person har sine egne præferencer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Penetrator 131 Skrevet 13. Juni, 2021 Du skal fortsætte din tankeproces. en dag vil det gå op for dig. og så vil du ikke se generiske kvinder på samme måde som før. så vil du mangle den stive og saftige pik mellem benene som du kun finder hos transseksuelle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 151 Skrevet 13. Juni, 2021 Mange mænd ville jo dybest set gerne have sex med sig selv. Sutte ens egen pik og give sig selv anal. Jeg syntes dog en behåret mandekrop er frastødende, seksuelt. Men elsker den glatte og bløde kvindekrop. En stiv pik på en kvinde er bare et lækkert kompromis. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dam 41 Skrevet 13. Juni, 2021 Jeg forstår det ikke. Det tænder ikke mig og jeg kan ikke tænke tanken færdig. Jeg har som ung prøvet at være sammen med en mand,tændte mig ikke og for mig er en shemale en mand. Og jeg forstår slet ikke betegnelsen “hun” når der berettes om besøg, har man en diller er man mand. Jeg skriver ikke dette for at fordømme nogen der har en anden mening. Hver sin smag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 23. Januar, 2022 tænder ikke selv direkte på mænd men må tilstå at der er mange flotte shemales og har prøvet det selv og det er ligesom om at en shemale ved nøagtigt hvor de gode erogene zoner er på en hvilket jo så har en naturlig forklaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars1973 259 Skrevet 24. Januar, 2022 jeg synes det er fascinerende at sutte pik, men tænder ikke på en mandekrop - en dejlig shemale er derfor et godt kompromis. jeg har prøvet et par enkelte gange, og det kommer også til at ske igen. har prøvet en trekant med danske sandra og shemalen Valentina. Det var en grænseoverskridende fræk oplevelse, som jeg gerne gør igen (om end Valentina er en krukke af rang). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 25. Januar, 2022 lars1973 skrev, den 24.1.2022 at 10:56: jeg synes det er fascinerende at sutte pik, men tænder ikke på en mandekrop - en dejlig shemale er derfor et godt kompromis. jeg har prøvet et par enkelte gange, og det kommer også til at ske igen. har prøvet en trekant med danske sandra og shemalen Valentina. Det var en grænseoverskridende fræk oplevelse, som jeg gerne gør igen (om end Valentina er en krukke af rang). Giver dig fuldstændig ret ift Valentina Køn shemale,men det hele falmer når “hun” åbner munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mick Hansen 4 Skrevet 27. Januar, 2022 Jeg er 100% straight og jeg elsker trans-piger som er = piger... de er bare meget bedre i sengen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 27. Januar, 2022 Shemales = Megaklamt. Men hver sin lyst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 27. Januar, 2022 nuser9 skrev, for 53 minutter siden: Shemales = Megaklamt. Men hver sin lyst Din besked ville virke virkelig rar og rummelig hvis du istedet skrev: "Shemales = det er ikke lige mig. Men hver sin lyst" Og hvis du virkelig skulle shine, kunne du skrive hvad der tænder dig eller bare hvorfor det ikke tænder dig - vildt gerne uden udråb. For mit eget vedkommende, så synes jeg det er noget frækt og forbudt ved at blive taget i røven. Jeg har ikke prøvet med en shemale (endnu?) og ved ikke om jeg kommer til det, men det der med at blive taget bagfra, mens jeg mærker brysterne på ryggen og hans/hendes hånd giver den gas med mit lem - den tanke kan jeg godt lide. Jeg har det til gengæld lidt sværere ved tanken om at skulle give oral. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Januar, 2022 AB455 skrev, for 11 minutter siden: For mit eget vedkommende, så synes jeg det er noget frækt og forbudt ved at blive taget i røven. Jeg har ikke prøvet med en shemale (endnu?) og ved ikke om jeg kommer til det, men det der med at blive taget bagfra, mens jeg mærker brysterne på ryggen og hans/hendes hånd giver den gas med mit lem - den tanke kan jeg godt lide. Jeg har det til gengæld lidt sværere ved tanken om at skulle give oral. Jeg har det lige omvendt. Måske vi to skulle dele en oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 27. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Jeg har det lige omvendt. Måske vi to skulle dele en oplevelse Ja, det bliver det sgu ikke mindre frækt af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 27. Januar, 2022 (edited) Det her skal på ingen måde forstås som en nedvurdering. Jeg er blot oprigtig nysgerrig. Så mit spørgsmål er : hvad er forskellen på en shemale og en kvinde med strap on? Måske synes nogle det er dumt at spørge men når en kvinde har en strap on på og tager manden bagi - giver det så ikke det samme? Redigeret 27. Januar, 2022 af Den lille frøken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 357 Skrevet 28. Januar, 2022 (edited) Den lille frøken skrev, for 16 timer siden: Det her skal på ingen måde forstås som en nedvurdering. Jeg er blot oprigtig nysgerrig. Så mit spørgsmål er : hvad er forskellen på en shemale og en kvinde med strap on? Måske synes nogle det er dumt at spørge men når en kvinde har en strap on på og tager manden bagi - giver det så ikke det samme? For mig er det det grænseoverskridende, det nye, det at prøve en ny verden, ikke helt at vide hvordan det vil være. Jeg ser en smuk shemale som en kvinde men også en dør indtil noget nyt, noget uudforsket. Jeg har vel alt i alt nogle oplevelser, et par stykker helt fantastiske (Nadie i kbh f.eks) men også nogle hvor illusionen brast når man kom. Også et par stykker i Asien som var fantastiske, submassive, med på alt. Mange af disse er velklædte, veluddannede og inteligente og når de så er smukke så opstår der et eller andet helt specielt. Havde en date med en super dygtig designer i Asien hvor jeg under middagen holdt om hendes pik på en fin restaurant. Hun ville dog ikke med hjem da hun kun var til super bodybuildede mænd og jeg vist ikke helt kunne leve op til det. giver det mening? Redigeret 28. Januar, 2022 af Jmk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 28. Januar, 2022 Den lille frøken skrev, for 16 timer siden: Det her skal på ingen måde forstås som en nedvurdering. Jeg er blot oprigtig nysgerrig. Så mit spørgsmål er : hvad er forskellen på en shemale og en kvinde med strap on? Måske synes nogle det er dumt at spørge men når en kvinde har en strap on på og tager manden bagi - giver det så ikke det samme? Jeg ved ikke om det giver det samme, men det er da bestemt også frækt... Og grænseoverskridende for mig. Begge dele er endnu kun fantasier for mig, da der skal lidt tilløb til før en så konservativ en som mig ligefrem planlægger kinky sex. Når/hvis jeg kaster mig ud i det, som for mig er eksperimenter, så skal det nok helst opstå undervejs. Jeg gætter dog på at det kan være vanskeligt for en GP at gætte sig frem til at jeg måske har lyst til den slags lege, hvis jeg ikke selv nævner det, så... tilløb er vist nøgleordet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Januar, 2022 AB455 skrev, for 2 minutter siden: tilløb er vist nøgleordet Jeg oplevede at blive knaldet med en dildo under et længere besøg. Desværre var optakten på 1 minut så det sagde mig intet. Jeg vil tro at det havde været en rar oplevelse såfremt der var bygget en stemning op omkring det lidt mere kinky, skabt et rum for leg med nyt. I stedet blev det bare en lidt ligegyldig oplevelse, hvor jeg egentlig bare lå som fru Heilbunth og ventede på det var slut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 28. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Jeg oplevede at blive knaldet med en dildo under et længere besøg. Desværre var optakten på 1 minut så det sagde mig intet. Jeg vil tro at det havde været en rar oplevelse såfremt der var bygget en stemning op omkring det lidt mere kinky, skabt et rum for leg med nyt. I stedet blev det bare en lidt ligegyldig oplevelse, hvor jeg egentlig bare lå som fru Heilbunth og ventede på det var slut. Jeg kan huske en her på EG det skrev noget indenfor en måneds tid siden. Det var noget i retning med at de allerede havde givet den gas og så kiggede hun med frække øjne på ham mens hun påspændte et dildo bælte. Jeg fik billedet af en fræk/kinky kvinde der står og siger med kropssproget "det er godt det her, men nu sætter vi den lige et gear op". Men den slags er sgu lidt svært (for mig) at planlægge. Det virker bare vildt frækt, hvis man kan fange øjeblikket. Min eneste erfaring er i øvrigt også en uventet oplevelse, men med noget så banalt som en prostata massage der ikke var planlagt og som udviklede sig til lidt mere end det. Jeg var i hvert fald øm i en uges tid - altså på den gode måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Januar, 2022 AB455 skrev, for 51 minutter siden: Min eneste erfaring er i øvrigt også en uventet oplevelse, men med noget så banalt som en prostata massage der ikke var planlagt og som udviklede sig til lidt mere end det. Jeg var i hvert fald øm i en uges tid - altså på den gode måde Nemlig, nøglen er at der skal være en stemning bygget op. Hvis jeg kan mærke at idag tænder hun på jeg putter en finger lidt op bagi hende, eller tvinger hendes hoved blidt helt ned over min pik, så er det vildt lækkert, frækt og lystent. Men hvis det blot gøres, fordi det er en ting på menukortet, ja så bliver det akavet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 28. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 56 minutter siden: Nemlig, nøglen er at der skal være en stemning bygget op. Hvis jeg kan mærke at idag tænder hun på jeg putter en finger lidt op bagi hende, eller tvinger hendes hoved blidt helt ned over min pik, så er det vildt lækkert, frækt og lystent. Men hvis det blot gøres, fordi det er en ting på menukortet, ja så bliver det akavet. Jaaa! Jeg er så enig! Jeg har som sagt svært ved at planlægge disse ting, men når det opstår! Hvilken fryd og sikken en stemning det bliver mulighed for. Jeg leger dog med tanken om at sætte mig i en situation som jeg ikke selv kan kontrollere. Helst med en erfaren GP som jeg måske besøger flere gange. Give hende lidt hentydninger om hvad jeg ikke har så meget imod og så de få ting som jeg ved at jeg ikke er glad for. Derefter bede hende om at bruge mig som hun nu lyster. Hvis hun kan styre, stemning og kemi er der og hun ved at jeg gerne må overraskes, så tænker jeg at det kan blive ganske sjovt og frækt. Jeg er jo nysgerrig og ikke så bange for at blive skubbet. Det er bare det der med at lægge slagplan først, det bliver lidt en flad oplevelse. "Et styk ditten og datten, du skal holde hovedet sådan og husk at vende mod spejlet efter 22 minutter og jeg skal i øvrigt nå at komme x antal gange" nå ja overdrivelse fremmer forståelsen , men det er klart en dræbende oplevelse for mig at skulle bestille fra menukortet. Undgår i øvrigt også helst kvinder med alt for mange ekstraydelser på spisesedlen. Så hellere bare vide hvad der er no-go, føle efter hvad hun er med på undervejs - respektere det - og nyde turen, hvad end den nu bringer. Så bliver man sjældent skuffet - det er jo trods alt heller ikke once-in-a-lifetime. Man tager jo erfaringen med sig og tager på besøg igen og igen og... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Januar, 2022 AB455 skrev, for 9 minutter siden: men når det opstår! Vi er helt enige. Det får mig til at tænke på en formiddag med Anni, som for længst er sendt tilbage til Thailand. Vi havde mødtes mange gange i den lidt kinky klinik i Århus, hvor der kun er forhæng mellem sengene. Anni var en pige som hurtigt blev tændt, og som også havde prøvet lidt af hvert i Bangkok. Vi var godt igang med snaveriet i begge ender. På et tidspunkt lå jeg på ryggen og den lille slanke pige satte sig på mit ansigt, med et solidt tag i pikken og kneppede min tunge og næse. Det gik som sådan noget går, og da hun havde fået vejret lagde hun sig på knæ med skuldrene i lagnet og sprøjtede en pæn mængde olie på sin flotte numse. Jeg har aldrig været lysten efter at knalde en pige bagi, men lige den formiddag var det magisk. Der var en stemning i rummet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 28. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: kun er forhæng mellem sengene Uh... tror det er en af mine grænser Aarhuselsker skrev, 1 time siden: lagde hun sig på knæ med skuldrene i lagnet og sprøjtede en pæn mængde olie på sin flotte numse Wow. En ting er planlægning, men når lysten nu bare opstår. Magisk. Og selvom det ikke lige er din ting så er det jo netop det, at når noget opstår og det bliver frækt, så bliver det også godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Januar, 2022 AB455 skrev, for 20 minutter siden: Uh... tror det er en af mine grænser Jeg siger dig jeg har haft mange sjove oplevelser med det forhæng og et par enkelte dårlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 28. Januar, 2022 (edited) Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Jeg siger dig jeg har haft mange sjove oplevelser med det forhæng og et par enkelte dårlige Jeg ville være faldet død om af skræk Redigeret 28. Januar, 2022 af AB455 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 574 Skrevet 31. Januar, 2022 Pissende shemales er noget af det mest ophidsende , Golden Shower woooouw. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg