Hop til indhold

Recommended Posts

Går lidt med en fantasi om at få den bag i at en sød feminin pige, det er frækt og dejligt når de bruger fingrene der så tænker skridtet videre måske var noget...

Spørgsmålet er så bare hvem der kan sig kærligt at en begynder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man tænker på hvor ofte man støder på denne service i annoncerne er det lidt mærkværdigt ingen tilsyneladende kan anbefale en bestemt pige for en førstegangs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Felina er blevet anbefalet før, både til begynder og de mere øvede, men hun er måske gået fra pige til kvinde... Lena har også gode anmeldelser og står højt på min to-do-liste (i dette tilfælde "do-me-liste")...

Roxana eller Balleri kunne også være gode bud, June lyder også som en empatisk kvinde man kan være tryg ved.

Min første gang var med Felina, hun gjorde det så godt at jeg er kommet tilbage flere gange hos hende siden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har i øvrigt lige efterlyst femdom oplevelser med Jessica Serrano. Hun er fantastisk til at andet, smuk, feminin og fandens lækker! Jeg kan ikke anbefale hende med strapon, for jeg ved simpelthen ikke hvad man kan forvente, men hvis det er helt galt, så er hun god til alt andet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...