Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Årup stedet på store landevej og kom ind til hende her vist

https://annoncelight.dk/showad/286671 

stedet er flot, måske ikke så diskret, men pænt og rent. Rummet var virkelig lækkert og håndlæder osv blev skiftet. 
Skulle dog ikke vise mit coronapas, men blev bedt om at spritte hænder osv. 

Pigen var 9/10, sikke en babe (lækkerste thai pige jeg har mødt på klinik)!!! Hun levede sig ind i sexen og var berøringsvenlig, fræk stemme, flot krop, stram mis, nem at have med at gøre, og sagde ikke et pip om tiden (men vi overskred den heller ikke). 

En af mine bedste oplevelser, 100% anbefalet, har ikke så meget som et eneste kritik punkt overhoved!! 
Skal lige siges det er vel en 1½ uge siden jeg var der, så hvem ved hvad nyt på stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anita har været på adressen i flere år. Har selv besøgt hende nogle gange og god oplevelse hver gang. Så hun er der sikkert endnu ;-) 

Men jeg syns hun har tabt sig meget på de nye billeder - eller måske de "redigeret" lidt. Dengang for godt et års tid siden var hun lidt chubby med en god røv og lår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forbi i går, og ved første øjekast er det ikke pigen på billede . Jeg  bad ellers om at gå dwt bekræftet.

Vil gætte på at hende her var tætter på 30.

Næste udfordring var, at man igen skulle til at snakke pris, som nu var 100 kr. mere end aftalt på sms. Det virker slet ikke som om det er så lidt pige man skriver med som man møder. 

Pigen 6/10
massage 6/10 synes der blev brugt alt for meget tid på benene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 13.6.2021 at 10:04:

Anita har været på adressen i flere år. Har selv besøgt hende nogle gange og god oplevelse hver gang. Så hun er der sikkert endnu ;-) 

Men jeg syns hun har tabt sig meget på de nye billeder - eller måske de "redigeret" lidt. Dengang for godt et års tid siden var hun lidt chubby med en god røv og lår.

hende jeg mødte havde intet fedt overhoved. Helt trim og fast

Del dette indlæg


Link til indlæg
Now skrev, den 14.6.2021 at 21:17:

Jeg har forbi i går, og ved første øjekast er det ikke pigen på billede . Jeg  bad ellers om at gå dwt bekræftet.

Vil gætte på at hende her var tætter på 30.

Næste udfordring var, at man igen skulle til at snakke pris, som nu var 100 kr. mere end aftalt på sms. Det virker slet ikke som om det er så lidt pige man skriver med som man møder. 

Pigen 6/10
massage 6/10 synes der blev brugt alt for meget tid på benene.

måske ikke den samme pige? jeg aftalte os pris på sms og den holdt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 7 timer siden:

måske ikke den samme pige? jeg aftalte os pris på sms og den holdt. 

Hvis hun havde en tatoo lige over højre bryst som på billederne, så er det samme pige.

Hun ser altså også ud til at ha tabt sig voldsomt på de nye billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 16 timer siden:

Hvis hun havde en tatoo lige over højre bryst som på billederne, så er det samme pige.

Hun ser altså også ud til at ha tabt sig voldsomt på de nye billeder

det ved jeg ik om hun havde. ved ikke om det hende på billederne for der var flere piger i huset da jeg kom. bare det nummer jeg skrev til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om thai mutter på adressen selv udfører massage og evt. ekstra? Har været der en gang hvor hun startede, men desværre blev afløst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Anita i dag -vældig god massage -ingen pirring -efter 45minutter -og mangler massage af ben forsiden -virker hun afventende -men beder mig sidde mig op -og begynder på nak og hoved -ok. 5 minutter -Jeg spørg om sex -hvilket vi får aftalt -og hun henter kondom -er meget obs klokken -men hun er i super form og rider som en vanvittig på min pik -ind til der kommer en "knæk" lyd fra min pik -hun tror åbenbart det er kondomet -og vil skifte -og går ud for at hente et igen -vil gerne have hende til at ride mig færdig -og hun går i gang "stønner" men virker for meget, og jeg må bede hende træde ned -og så spille hun ellers i vildt hårdt tempo -stopper hende igen mens hun ser på klokken og siger 5 minutter -jaja missy -tager over og spiller selv -i mens hun sidder med spredte ben og kikker -nice syn -og jeg sprøjter hende på brysterne -hvilket forskrækker hende -og hun springer ned fra briksen og tager køkkenrulle og tørrer sig -og vil tørre mig -hvilket jeg slet ikke kan klare og gør det selv -først der begynder hun sin charme og driller/joker -hvilket jeg er helt med på -og jeg siger så lidt på thai -det bløder hende helt op -og nu har hun pludselig slet ikke så travlt længere...

Efter min mening er hun sgu da lækker, at kneppe og hun er i topform fysisk -det eneste var hvis hun undlod at barbere sin fit;-) Mutter er en lille godte tror jeg hun frister også... så næste gang spørg jeg om hun giver massagen;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i denne uge - skuffet - hun gabte og lavede nogle skøre øjne, tror det var for at et se sexet ud men så bare fjollet ud ! Dårlig massage og da vi nåede til en afslutning, startede mersalg mersalg mersalg ! Synes det er i den ringe ende når vi snakker Thai ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...