Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ny her – og alligevel ikke. Jeg er en af de skiderikker, der har været passiv bruger i årevis. Jeg har ikke villet gøre for meget reklame for dem, jeg helst ikke ville dele med andre. Hvorfor så nu? Fordi verden er af lave. Kundegrundlaget er vigende, og det er dælme’ synd. Min egen erfaring går mange år tilbage. Glorværdige stunder i Danmarksgade i Aarhus (Janni), Tåsingegade i Aarhus (Tess), Randersvej 5 (Simone) osv. Jeg har altid koncentreret mig om en, som jeg foretrak. Det gælder også i nyere tid, hvor Danske Silvia, Nordjyske Manja og Tess har været eliten for mig. I det seneste par år har det helt ubetinget været Sille i Horsens. Hun er flot, sexet, let at snakke med. Hun har sikkert haft et hårdt liv i en periode. I dag virker hun som en stærk kvinde, som har lagt fortiden bag sig. Hun er rigtig meget sig selv. Hun ved, hvad hun gør. Med hende er det en no nonsense oplevelse. Alt, hvad hun har på menuen, gør hun som de allerbedste, hvis man behandler hende ordentligt. De, der kender dem, jeg nævnte som eliten for mig, ved, hvad jeg mener. Så hermed min varmeste anbefaling.
https://annoncelight.dk/showad/272450

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, Hedensted. Jeg har godt set anmeldelserne. Jeg kan kun sige, at mine oplevelser gennem 2-3 år har været supergode med rigtig god kemi. Og netop kemien er jo tit afgørende for oplevelsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...