Daydreamer 3 Skrevet 12. Juni, 2021 Jeg er ny her – og alligevel ikke. Jeg er en af de skiderikker, der har været passiv bruger i årevis. Jeg har ikke villet gøre for meget reklame for dem, jeg helst ikke ville dele med andre. Hvorfor så nu? Fordi verden er af lave. Kundegrundlaget er vigende, og det er dælme’ synd. Min egen erfaring går mange år tilbage. Glorværdige stunder i Danmarksgade i Aarhus (Janni), Tåsingegade i Aarhus (Tess), Randersvej 5 (Simone) osv. Jeg har altid koncentreret mig om en, som jeg foretrak. Det gælder også i nyere tid, hvor Danske Silvia, Nordjyske Manja og Tess har været eliten for mig. I det seneste par år har det helt ubetinget været Sille i Horsens. Hun er flot, sexet, let at snakke med. Hun har sikkert haft et hårdt liv i en periode. I dag virker hun som en stærk kvinde, som har lagt fortiden bag sig. Hun er rigtig meget sig selv. Hun ved, hvad hun gør. Med hende er det en no nonsense oplevelse. Alt, hvad hun har på menuen, gør hun som de allerbedste, hvis man behandler hende ordentligt. De, der kender dem, jeg nævnte som eliten for mig, ved, hvad jeg mener. Så hermed min varmeste anbefaling. https://annoncelight.dk/showad/272450 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 12. Juni, 2021 https://annoncelight.dk/showad/272450 and now clickable Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 289 Skrevet 12. Juni, 2021 Hun er anmeldt flere gange herinde, og det er meget blandede oplevelser. men velkommen til siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daydreamer 3 Skrevet 12. Juni, 2021 Tak, Hedensted. Jeg har godt set anmeldelserne. Jeg kan kun sige, at mine oplevelser gennem 2-3 år har været supergode med rigtig god kemi. Og netop kemien er jo tit afgørende for oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daydreamer 3 Skrevet 12. Juni, 2021 Tak Buddha. Jeg prøver at finde ud af, hvordan man gør med links, der kan klikkes på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 13. Juni, 2021 Brug det lille kædeled 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg