Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Amy- Real i dag, godt nok havde jeg lovet herinde at gøre det en uge tidligere, men nogle venner satte lige pludselig øl på bordet, og så vil man jo ikke være uhøflig.
Ligeledes mener jeg ikke man skal forbi GP’er når man har drukket. 

Kontakten gik fint, jeg skrev med hende for en uge siden over Whatsapp, og spurgte ind til en times GFE, men hun tilbyder ikke kys.
Desuden sender hun med det samme vej og menu tilbage, hvilket jeg godt kunne lide, for så kan man hurtigt få et overblik og så undgår man måske nogle fald-grupper i kommunikationen, selvom det selvfølgelig også kunne stå på hendes annonce. Normalt holder jeg mig fra piger der ikke kysser og vil have ekstra for at blive slikket, men hendes billeder trak mig over den grænse, og jeg tænkte at jeg ville prøve med 30 minutter og så vurder om jeg vil komme igen en anden gang, hvor jeg køber de 60 minutter som jeg plejer.

Nå, men i dag skulle det så være, jeg skrev til hende igen og fik hurtigt svar tilbage, vi fik tidspunkt på plads og man skal lige bekræfte sin tid 30 minutter før, hvilket er et helt fint krav at have.
Over til den pågældende gade, der er en sidegade til Amagerbrogade, der er en netto tæt på, så firehjulet brødre kan måske nok finde en parkeringsplads, men det skal I ikke hænge mig op på, for er ikke 100 % på de parkeringsregler.

Skrev at jeg havde brug for nr. og fik det, samt besked at jeg skulle skrive når jeg stod ved døren. Her skal det lige nævnes at hvis der er folk ude på deres altaner, så er det ikke 100 % diskret. Der stod jeg så og kiggede ind i hoveddøren og ventede på at hun lukkede op, hvilket tog 1-2 minutter. Ind i gangen og lejlighedsdøren blev lukket op, det er pigen på billederne, dog er de enten lidt ældre eller har fået et godt filter lagt på. Jeg vil dog lige igen bekræfte at det er billeder af hende, og hun er en meget køn pige, med nogle lækre bryster.

Ind i værelset, lige den høflige ”how is your day going” o.l. før ydelser og længde blev aftalt. 30 minutter og ingen ekstras,  for igen jeg ville lige se hende an, før der potentielt skulle brugs flere penge næste gang. Pengene blev overdraget og hun gik ud med dem, imens jeg klædte mig af. Jeg er ret sikker på jeg ikke var den første den dag, for der var allerede lidt pletter(skal vi ikke blive enige om at det var sved-pletter:roll:) på lagnet. Der gik fem minutter og kunne høre hun snakkede med andre piger i lejligheden, og der stod man så og ventede uden tøj på.

Hun kom ind og jeg lage mig på sengen, lidt musik kom på og hendes dejlige krop dukkede frem fra hendes kimono, lækre bryster og alt sidder som det skal. Jeg fik lige at vide at jeg måtte røre hvor jeg ville med ikke pussy, imens jeg fik et ret godt blowjob med kondom på, derefter var det tre stillinger, men hånd imellem og så måtte jeg overgive mig. Kondomet kom af og der blev tørret af som man plejer. Jeg blev derefter spurgt hvad jeg nu skulle lave, hjem eller ud i byen, imens hun tog tøj på. Dette forstod jeg ikke kun som et høfligt spørgsmål, men mere som om at nu måtte jeg godt smutte. Så af en halv time var jeg ude efter 20 minutter, hvor fem af dem ikke blev brugt med mig. Det var ikke dårligt, men hellere ikke noget jeg vil huske om tre uger. Der var ikke den erotiske stemning som jeg plejer at have, når jeg besøger en GP, så en okay oplevelse. Denne anmeldelse skal ikke ses som kun en dårlig anmeldelse af pigen, men skal mere ses som at det nok ikke er en pige til alle mænd, især ikke dem der vil noget GFE, hun er nok mere til dem der bare lige skal forbi og få hovedet rettet ind. 

Konklusion: det var okay
Akten: 6/10, har sat den til seks, følte jeg bare var et samlebåds arbejde, omend blowjob selv med kondom var rigtig godt, og hun var en sød og lækre pige, men så var der også barriere-hånden. Måske det bare var det gode forspil jeg manglede med kys, kærtegn og nydelse. Men det er ikke GFE der bliver tilbud her, her er det sex med en smuk pige, lige på og hårdt. 

Udseende: 6(7)/10, Jeg hopper lidt mellem 6 og 7, hun er pige på billederne, men billederne er også enten ældre eller pudset lidt op med filter, men hvis man er heteroseksuel mand, så vil man fandme ikke blive ked af at se Amy nøgen.

Stedet: 6/10: Hoveddøren hvor man skal blive lukket ind, er ved en masse altaner, hvor folk især i denne her tid, nok er udenfor, så det er ikke så diskret, når folk begynder at regne ud hvad der sker derover. Jeg fik ikke set badeværelset, for blev ikke tilbudt bad, hverken før eller efter, ligeledes blev jeg vist direkte ind på værelset, så så ikke rigtig noget af lejligheden, der var sved-pletter ;-) på lagnet, men ellers var der styr på stedet. 

Prisen: nok ok, 800 for 30 minutter, men fik måske kun halvdelen af tiden med pige, selvfølgelig så kunne man jo bare have holdt lidt længere, men stemningen var ikke til det og hellere ikke til efterglød , så har fået bedre til billigere penge.
Gentagelsesfare: Jeg siger 0%, der var ingen erotisk kemi imellem os, eller så var jeg bare ”endnu en”, jeg aner det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

½angel, du er en champ - tak for at tage en for holdet! Jeg havde en mavefornemmelse af at Amy ikke ville være op til de GFE standarder jeg foretrækker, hvilket fik mig til at tøve med bookning, så du har lige sparet mig en flad oplevelse. Virtuel øl på min regning :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

I forhold til hvad du søger lyder det mest af alt som spild af penge.

Flot du holder anmeldelsen så relativt god for jeg var blevet lidt sur over den behandling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, den 11.6.2021 at 22:50:

Udseende: 6(7)/10, Jeg hopper lidt mellem 6 og 7, hun er pige på billederne, men billederne er også enten ældre eller pudset lidt op med filter, men hvis man er heteroseksuel mand, så vil man fandme ikke blive ked af at se Amy nøgen.

Som skrevet har jeg været i tvivl om det skulle være 6 eller 7, efter lidt afstand, vil jeg sige at det mest rigtige er 7. Jeg har aldrig givet 10 endnu, og hvis hendes billeder er 8-9, så er reel time en klar 7'er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...