Hop til indhold
Guest armin

Wilma Sugarbabe

Recommended Posts

Guest armin

Er der nogen som har erfaringer med Wilma Sugarbabe? hun kan findes på snapchat.

Hun sælger video og billeder men det er nu ikke det som jeg er interesseret i. Kan se at hun kræver penge i depositum inden møde og det er man jo altid til skeptisk ved. Så er der nogen som har besøgt hende? hvordan var oplevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
armin skrev, for 1 time siden:

Er der nogen som har erfaringer med Wilma Sugarbabe? hun kan findes på snapchat.

Hun sælger video og billeder men det er nu ikke det som jeg er interesseret i. Kan se at hun kræver penge i depositum inden møde og det er man jo altid til skeptisk ved. Så er der nogen som har besøgt hende? hvordan var oplevelsen?

Ved godt der er lidt "andre regler" mht. sugarbabes - Men jeg havde aldrig sendt penge afsted over snapchat uden at man havde mødtes.... så kan i vel aftale at hun kan få sit depositum når i mødes, så går i ud og spiser eller hvad i skal, og så hjem til det lidt mere nære foretagende :D 
Jeg har altid holdt mig fra forudbetaling - det er simpelthen for usikkert...

Del dette indlæg


Link til indlæg
armin skrev, for 12 timer siden:

Er der nogen som har erfaringer med Wilma Sugarbabe? hun kan findes på snapchat.

Hun sælger video og billeder men det er nu ikke det som jeg er interesseret i. Kan se at hun kræver penge i depositum inden møde og det er man jo altid til skeptisk ved. Så er der nogen som har besøgt hende? hvordan var oplevelsen?

Er det denne Wilma SugarDaters fra Sverige?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...