Hop til indhold
BB Man

Thaimassage mellem Varde og Korskro

Recommended Posts

Hej guys

Var lige forbi på den her klinik i dag.

To voksne damer tog i mod mig, efter at jeg havde bestilt en time all inclusive. Ingen af dem hverken slanke eller spinkle, men humørfyldte, frække og charmerende - lige efter min smag. Så billederne passer ikke.

Men det gør servicen. Jeg valgte den mindste af dem - Minna, en dame i 40'erne, tænker jeg. Hun gav en virkelig god massage, var opmærksom og spurgte undervejs hvordan jeg havde det, og hvad jeg syntes var godt.

Vi afsluttede med en svedig omgang sex hvor tålmodigheden, engagementet og færdighederne var super.

Stedet er rent og pænt, ultra diskret.

Kommer jeg igen? Helt sikkert - måske en omgang med begge damer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende Minna havde hun store bryster? Jeg tror jeg har mødt hende i Tønder -hvor hun netop gav god massage og sex. Hun fortalte at hun er fra Varde men arbejde hernede nogen gange i weekenden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Hende Minna havde hun store bryster? Jeg tror jeg har mødt hende i Tønder -hvor hun netop gav god massage og sex. Hun fortalte at hun er fra Varde men arbejde hernede nogen gange i weekenden.. 

Nej, ikke store (lige tilpas til mig) - men veninden havde et par gode kasser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

:ph34r:

Så fik du forhåbentlig svar på dit spørgsmål, BB Man ? :rolleyes:

Stedet er, i mine øjne OK

Mutter havde for et års tid siden, eller lign. den Thaimasssge der lå i Storegade - skrå overfor Fakta/OK ! 
 

Redigeret af Tranporter

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 3 timer siden:

Ingen af dem hverken slanke eller spinkle

Var de meget overvægtige eller bare buttede :)

/Degnen

Del dette indlæg


Link til indlæg
degnen skrev, for 13 timer siden:

Var de meget overvægtige eller bare buttede :)

/Degnen

Ikke overvægtige i mine øjne, men Minna har godt på sidebenene. Mutter er lidt slankere, uden at jeg ville kalde det slank.

Min vigtigste præference er kvindens væsen, så jeg kommer hurtigt til at abstrahere fra udseendet - på trods af at jeg rigtig godt kan lide de små nips.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...