Hop til indhold

Recommended Posts

Var nede at handle ved Skipperen Netto den anden dag i Aalborg. En kunde kom ud fra Malai og blev kysset farvel i døren af en dejlig dame som han kaldte Malai ligesom stedet.

Er der nogen der ved noget om hende? Hvordan er hun?

Jeg har selv været til dominerende kvinder på nettet, men nu vil jeg forsøge mig med lidt rigtig kontakt både massage og lidt frækt måske.

Det er hende her Thai massage i Aalborg . - Annoncelight . Annoncen ser ikke opdateret ud, men hun har altså åbent

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 3 timer siden:

Malai er rigtig god, og med på lidt af hvert, kan jeg skrive under på :)

Lyder spændende. Kan du fortælle lidt mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :)

 

Hun er super god! Jeg har været der nogle gange, men jeg kan simpelthen ikke komme igennem til hende på det nummer der er i annoncen mere.. Er der nogle som kan hjælpe?

 

Mvh :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaiglad skrev, den 14.6.2021 at 14:19:

Hejsa :)

 

Hun er super god! Jeg har været der nogle gange, men jeg kan simpelthen ikke komme igennem til hende på det nummer der er i annoncen mere.. Er der nogle som kan hjælpe?

 

Mvh :)

har været hos hende for et par uger siden og hun var fantastisk. Er ved at tro hun bliver den enste jeg i det hele taget vil besøge fremover. Hun er ekstraordinær på den gode måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen der ved om hun har ferielukket? Har prøvet at kontakte hende et par dage nu uden held ... 

Hun kan selvfølgelig have taget ferie, men med mindre du kommer virkelig langvejs fra, så er det bare at møde op på adressen. Jeg prøvede forgæves mange gange over telefonen men hun var der altså

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 7 timer siden:

Hun kan selvfølgelig have taget ferie, men med mindre du kommer virkelig langvejs fra, så er det bare at møde op på adressen. Jeg prøvede forgæves mange gange over telefonen men hun var der altså

Der er lidt for langt og jeg har ikke lige en åbenbar backup i Aalborg jeg kan ty til hvis det skulle glippe ... Jeg synes bare hun plejer at svare når hun er ledig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...