Hop til indhold
cle

Fuld pakke Horsens

Recommended Posts

Guest Professoren

Som fast gæst hos flere af Horsens udmærkede thaiklinikker, ved jeg af erfaring, at de stort set alle giver HJ første gang, men er ret reserverede med at tilbyde mere. Da jeg efterhånden har været 4-5 steder en del gange :mrgreen: , er jeg kommet ind i varmen og fået den fulde pakke af forskellige søde piger, som i øvrigt skifter rundt på klinikkerne :D. Jeg har mine favoritter blandt pigerne men er blevet afkrævet et løfte om ikke at koble de ekstra ydelser (udover HJ) sammen med navngivne klinikker og piger.

Der er et par steder hvor jeg ikke har kunnet overtale den dejlige pige - herunder Lilry på Smedegade 19, samt pigerne på Sønderbrogade 11, hvorfor jeg ikke tager der hen mere.

Så anbefalingen er, at investere lidt tid og gøre dig kendt. Smil, venlighed og høflighed er også anerkendte "dør"-åbnere ;). Jeg tager også lidt chokolade med hvis jeg skal være helt sikker på gevinst... Jeg er ikke generet af natur, men har ingen skrupler med at lade som om jeg er det, hvilket ser ud til at passe fint sammen med thaipigernes kulturelle baggrund..

Og ja, jeg ved pigerne også følger med på det her site, og de får hermed mine varmeste anbefalinger for deres primære tjenester, nemlig professionel og vedkommende massage!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...