Hop til indhold
Konsulen

Hvad gør man så

Recommended Posts

Jeg havde lavet en aftale med en gp via SMS, og fik at vide, at jeg skulle ringe 10 minutter, før jeg kom. 

Så jeg drog af sted og 10 minutter før, holdt jeg ind på en rasteplads og ringede. Og ja, intet svar. 

Hvad gør man så? 

Fortsætter til adressen eller vender blikæsken og kører hjem? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Konsulen skrev, for 17 minutter siden:

Jeg havde lavet en aftale med en gp via SMS, og fik at vide, at jeg skulle ringe 10 minutter, før jeg kom. 

Så jeg drog af sted og 10 minutter før, holdt jeg ind på en rasteplads og ringede. Og ja, intet svar. 

Hvad gør man så? 

sender en sms med beskeden "så er jeg kommet som aftalt"  man kan så vente et kvarter og hører man ikke noget, så ville jeg kører hjem

Del dette indlæg

Link til indlæg

det siges at i kommunikation, mener jeg, at den ikke verbale star for 80%. og den verbale star kun for 20%.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Konsulen skrev, for 2 timer siden:

Hvad gør man så? 

Send en sms, og hvis der intet svar kommer inden for kort tid, så kør hjem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...