Konsulen 53 Skrevet 10. Juni, 2021 Jeg havde lavet en aftale med en gp via SMS, og fik at vide, at jeg skulle ringe 10 minutter, før jeg kom. Så jeg drog af sted og 10 minutter før, holdt jeg ind på en rasteplads og ringede. Og ja, intet svar. Hvad gør man så? Fortsætter til adressen eller vender blikæsken og kører hjem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 10. Juni, 2021 har du et link eller info til den GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 10. Juni, 2021 Konsulen skrev, for 17 minutter siden: Jeg havde lavet en aftale med en gp via SMS, og fik at vide, at jeg skulle ringe 10 minutter, før jeg kom. Så jeg drog af sted og 10 minutter før, holdt jeg ind på en rasteplads og ringede. Og ja, intet svar. Hvad gør man så? Fortsætter til adressen eller vender blikæsken og kører hjem? sender en sms med beskeden "så er jeg kommet som aftalt" man kan så vente et kvarter og hører man ikke noget, så ville jeg kører hjem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 10. Juni, 2021 Så fortæller man hvem gp er,så vi andre kan undgå hende 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 10. Juni, 2021 det siges at i kommunikation, mener jeg, at den ikke verbale star for 80%. og den verbale star kun for 20%. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 10. Juni, 2021 Konsulen skrev, for 2 timer siden: Jeg havde lavet en aftale med en gp via SMS, og fik at vide, at jeg skulle ringe 10 minutter, før jeg kom. Så jeg drog af sted og 10 minutter før, holdt jeg ind på en rasteplads og ringede. Og ja, intet svar. Hvad gør man så? Fortsætter til adressen eller vender blikæsken og kører hjem? Send en sms, og hvis der intet svar kommer inden for kort tid, så kør hjem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 593 Skrevet 11. Juni, 2021 Har jeg prøvet en del gange… man giver det lidt tid og så kører man skuffet hjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg