Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var på besøg hos hende. Jeg fik fuld pakke. 

Hun fortalte at hun var ny i faget. Det kunne mærkes på massagen, som var lidt for meget rygmassage. Der blev ikke tahet fat, men kun kørt rundt med hænderne. Man kan kun håbe, at nogen på stedet kan give hende et kursus.

Da vi kom til den sidste del, manglede der ikke noget. Hun var med på fuld GFE med kys og kram, blow uden osv. Hun var meget indlevende og gav noget af deh bedste købesex, jeg har fået i mange år. 

Hun taler godt dansk, og jeg snakkede med hende om mange ting.

Hun er ældre end annoncen siger. Man kan godt se på hende, at hun, lige som mange andre inc. mig selv, har mistet noget af det ungdommelige

Hur ser stadig godt ud med et sødt smil og en pæn krop.

Link kommer senere.

Det er en klar gentagelse og mange anbefalinger for sexen. Man kan kombinere hende, med massage af Tips, så får man den petfekte oplevelse.

Redigeret af migmanden
Forkert overskrift

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Hun ser meget dejlig ud.

Må jeg spørge @migmanden eller andre hvad sådan en FP oplevelse ligger på, så jeg ikke står med for få midler, hvis jeg skal besøge hende?

Redigeret af ½angel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rayia hører til på øverste hylde. Jeg fik GFE af meget høj klasse af hende, lige så høj som det bedste jeg har fået hos andre piger nogen steder.

Pris snakken må du selv tage, det koster kun et telefonopkald.

Ellers kan jeg kun anbefale dig at komme afsted inden køen bliver for lang - det er mig der står der allerede

Mvh
Dane Viking

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, den 4.7.2021 at 21:33:

Tak for anmeldelsen.

Hun ser meget dejlig ud.

Må jeg spørge @migmanden eller andre hvad sådan en FP oplevelse ligger på, så jeg ikke står med for få midler, hvis jeg skal besøge hende?

Du må ringe og spørge. Som gammel kunde får man fordele, så jeg ved ikke hvad normalprisen er

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...