Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Lotus på Frederiksberg forleden - har også været der tidligere. Bad en Ean (tror jeg hun hedder) men hun var i Thailand. Mødte så Nina!!!! Og det blev en god oplevelse.

Sød pige, pænt ansigt middel store bryster og ok krop.

En halv time med det hele - og det blev det.

Massagen var rigtig god uden for meget olie - men nok til en body2body hehe.

Men hun fik arbejdet godt med mine spændinger i ryg og skuldre - snakkende uden at være for meget hvilket jeg godt kan lide.

Om på ryggen og så ben og arme - fortsat rigtigt godt. Lettere pirring af understellet.

Og stille og roligt kom der gang i det andet :-)

Lidt blid hånd og den var klar (jeg havde været det hele tiden).

Dyb og langsom fransk der gik over i en 69 (en favorit). Det kunne hun godt lide.....

Så sex i forskelige stillinger afsluttende med mere fransk og super afslutning.

Så i bad og kys farvel og vi ses igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen. Lyder spændende!

Hvor gammel vil du anslå, at Nina er? Jeg har indtryk af, at det er kvinder fra ca. 35 år og opad, der arbejder i Lotus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ny på siden og synes jeres beretning om Nina er spændende. Men kan i fortælle mig lidt mere præcist hvilken Lotus Massage Klinik man kan finde Nina?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dronning Olgas vej 1

Pigen hedder jenny - tog fejl. Sorry

Men alle pigerne er søde. Ean er også kommet tilbage

Hvor meget slipper man for sådan en omgang? Har aldrig bestilt mere end HJ før

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har det sted en hjemmeside? jeg kan ikke finde en? :)

Hej wek.

Det tror jeg ikke, jeg tror knap de har en online annonce.

De har (havde ?) en annonce i papir udgaven af ekstrabladet under klinikker, men den annonce kommer ikke med i online annoncerne på eb.dk.

Jeg kom der et par gange for nogen år siden og der mødte jeg bare op uden tidsbestilling.

Jeg synes det svingede meget med alderen på pigerne dengang, fra ca 25 til 40 vil jeg tro.

Hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet mange gange og når jeg har fået et links frem så er det Lotus men en adresse på Amager så jeg tror ikke der er en hjemmeside

Har i øvrigt været der 1 gang , fik udemærket massage og et fint hj,

kunne ikke få mere pga. det månedlige men fik at vide at det kunne jeg næste gang

The

Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på Lotus her i formiddags mødte Ann en sød thai på 38 år

Blev enige om en cocktail på en time.

Ann var nøgen under hele massagen og meget berøringsvenlig

Ikke speciel god massage som gik over i body to body og kan ikke klage over det

havde en dejlig time der med en god afslutning,

kan anbefales

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Hej,

Jeg har længe læst med her på EG, og ny synes jeg også jeg vil prøve at bidrage lidt.

Jeg besøgte for nogen mdr. siden Lotus massage på Dr. Olgasvej.

Jeg havde ringet lidt tid i forvejen og aftalt en tid. Da jeg kom ind, var der to piger, den ene ret flot, den anden knap så flot syntes jeg. Det var hende den flotte jeg havde talt i tlf med, men det var desværre den anden der skulle give mig massage. De reklamerer uden på huset med en times luksus massage til 300 kr. De har også andre varianter på menuen, og fik mig overtalt til en mellemting til 400 kr. Jeg forsøgte flere gange at tale mig til at det var hende den flotte der skulle give mig massage, men det lykkedes ikke. Nå, men det var der så ikke noget at gøre ved. Ind i rummet, nydeligt; i det hele tager er lokalerne nok det pæneste jeg har set på en Thai klinik. (Min erfaring begrænser sig til en 6-7 stykker i alt så jeg kender jo ikke dem alle).

Jeg tog tøjet af, tøvede lidt med det sidste stykke tekstil, hun kom ind og indikerede at det hele skulle af. Og siger så højt ”Hello there” til lillemanden da det sidste stykke stof røg af. Det tegner jo godt, tænkte jeg med hendes åbenlyse tilkendegivelse af, at både jeg og lillemanden er her. Under pris-etc snakken var der ingen antydning af andet end massage, og jeg tænkte at det kommer nok senere.

Fin, fin massage, nok den bedste jeg har fået, i hvert fald i DK. Undervejs næsten ingen antydning af berøring af de ædlere dele, så jeg tænkte at det her måske kun var massage, men da den var rigtig god, så var det egentlig også ok.

Vend-om kommandoen kommer, og hun kan godt se, at jeg er i godt humør. Og efter lidt tid kommer så også spørgsmålet om jeg kunne tænke mig noget mere. Et HJ kan hun tilbyde, til 300 oveni. Det er ok. Ikke super billigt, men ok. Og det var hun rigtig god til, forstod at trække det, og kæle de – for mig - rigtige steder. Undervejs måtte jeg godt røre ved det hele, hun har flotte, rimeligt store bryster, det passede mig fint, og i det hele taget en pæn figur. Jeg arbejdede mig med fingrene helt ind og også inden for hendes inderste lag, men mere nåede jeg heller ikke, før der så var affyring.

Hun hed Nid, eller noget i den stil, sagde at hun boede i Sverige og talte en smule svensk, ellers foregik kommunikationen på engelsk.

Ingen jageri med tiden; da der var gået godt en time måtte jeg selv tage initiativet til at komme ud af døren, da jeg havde et møde som nærmede sig, så jeg var der nok 1 time og 20 minutter i alt.

Og på vejen ud ”lovede” den flotte, at næste gang kunne jeg så få massage af hende. Tja, det kan være man skulle gøre det, hmmm.

På en 10-skala:

Pigen, udsende: 7/10

Massagen: 10/10

HJ: 10/10

Lokaler: 9/10

Indgang rimelig diskret: 8/10

Cheers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Har været her en gang og kommer ikke igen!

Total turn off kvindemenneske med tænder som var de smidt i munden af en omgang - så det blev til en rimelig massage og så farvel og tak - så to andre på stedet der heller ikke levede op til det jeg havde i tankerne.

Måske mine forventninger var for høje?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...