[email protected] 21 Skrevet 10. Juni, 2021 Vi er to veninder der i en længere periode har modtaget gentlemen fra et motel i det sønderjyske dette er desværre ikke en mulighed længere så derfor mit spørgsmål ... hvor dælen gør andre piger det fra? Hvor det også er diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 10. Juni, 2021 (edited) [email protected] skrev, for 15 minutter siden: Vi er to veninder der i en længere periode har modtaget gentlemen fra et motel i det sønderjyske dette er desværre ikke en mulighed længere så derfor mit spørgsmål ... hvor dælen gør andre piger det fra? Hvor det også er diskret Jeg er lidt i tvivl om I selv boede på hotellet - eller fik besøg på hjemadressen af mænd fra det motel? Men et forslag kunne være at leje et sommerhus (der findes jo mange sommerhuse, der ikke lige ligger ud til vandet med havudsigt og med swimmingpool - men mere diskret i naturområder, hvor der i løbet af ugen ikke er megen trafik - og som kan lejes til rimelige priser. Airbnb-lejligheder kunne også være en mulighed - bare sørg for ikke at engagere jer med kunder, der ikke forstår at være diskrete - dvs. ikke ankomme i store dyre biler med høj musik og nedrullede vinduer - eller fræse med 120 ned ad villavejen og parkere lige ud foran, så alle kan se hvornår I har besøg. Redigeret 10. Juni, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 21 Skrevet 10. Juni, 2021 Det er desværre idag vi mangler da vi er blevet brændt af med værelse og længe har lavet annoncer så lidt skidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 10. Juni, 2021 [email protected] skrev, for 9 minutter siden: Det er desværre idag vi mangler da vi er blevet brændt af med værelse og længe har lavet annoncer så lidt skidt Der må være nogen kroer i området, der modtager gæster i løbet af eftermiddagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 10. Juni, 2021 (edited) Nu ved jeg ikke præcist hvor i Sønderjylland du søger, men her er en mulighed https://annoncelight.dk/showad/309392 og her er der en mere https://annoncelight.dk/showad/319959 Redigeret 10. Juni, 2021 af bigfoot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 10. Juni, 2021 (edited) Motellet i Hadsten og Støvring er utrolig liberale.. Der aldrig nogen problemer.. Det godt nok ikke i det sønderjyske.. Redigeret 10. Juni, 2021 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 10. Juni, 2021 På sitet diskretudlejning.dk annonceres der med en lejlighed i trekantsområdet. mailen er [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 21 Skrevet 10. Juni, 2021 tak for alle rådene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg