most wanted 87 Skrevet 9. Juni, 2021 https://annoncelight.dk/showad/320409 nogen der har prøvet og kontakte hende og fået svar? jeg har skrevet på den mail der står i annoncen, hun skriver hun svare men har intet hørt, det er nu nogle dage siden jeg skrev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromon 54 Skrevet 18. Juni, 2021 Jeg har skrevet med hende og hun er fake. Jeg har lagt en beskrivelse under anmeldelser, men kort fortalt vil hun have kontakt gennem et site hvor du betaler for at skrive med folk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 19. Juni, 2021 Sjovt nok at der er et mobilnummer i annoncen. Det plejer der ikke at være i phishing-annoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 20. Juni, 2021 Hedonis skrev, den 19.6.2021 at 02:28: Sjovt nok at der er et mobilnummer i annoncen. Det plejer der ikke at være i phishing-annoncer Skriver du så til det mobilnummer, så får du nok en opringning fra udlandet om nogle dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg