Hop til indhold
Nye tider

Misforståede sangtekster

Recommended Posts

Hej derude:)

Fra Youtube

Lyt til ende, - - -  og herefter en gang til med de rigtige sangtekster, - - klik i nederste menubjælke på : "Undertekster"

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er meget sjov.. Meeeen jeg har sammen med en veninde faktisk fundet ud af at musikken igennem tiden har været medhjælpende til at homoseksualitet er mere acceptabelt, gennemsnitligt, i verdenen i dag.. 

Har du nogensinde lagt mærke til at "Stand by me" lyder utrolig meget som om han synger "Oh Stan, stand by me".? Eller "it's my life" kun lige så godt være "It's my Leif".? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 31 minutter siden:

Den er meget sjov.. Meeeen jeg har sammen med en veninde faktisk fundet ud af at musikken igennem tiden har været medhjælpende til at homoseksualitet er mere acceptabelt, gennemsnitligt, i verdenen i dag.. 

Har du nogensinde lagt mærke til at "Stand by me" lyder utrolig meget som om han synger "Oh Stan, stand by me".? Eller "it's my life" kun lige så godt være "It's my Leif".? 

Jennifer, både her på forum og irl har du en skøn evne til det med sangtekster :D. Keep it up ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
eye2eye2 skrev, for 51 minutter siden:

Jennifer, både her på forum og irl har du en skøn evne til det med sangtekster :D. Keep it up ;)

Tak men de fleste plejer at bede mig om at stoppe:blink::lol:.. Hvis man ikke forstår kunst så det jo fordi man er for dum:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Haha engang troede jeg faktisk at hun sang " the hotdogs go on and on" i titanic:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Og Rasmus Seebach fra “Den jeg er” - Synk knægt bare synk (syng knægt bare syng)

Jo der er mange :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 9.6.2021 at 19:54:

Tak men de fleste plejer at bede mig om at stoppe:blink::lol:.. Hvis man ikke forstår kunst så det jo fordi man er for dum:ph34r:.. 

Jennifer du er en sand ekvilibrist, både verbalt og i sengen :):wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

I "Dancing in the Dark" med Bruce Springsteen lyder det som om han synger:" Hey there, baby, I could use just a little head" hvilket måske lyder ret uskyldigt hvis det ikke lige var fordi at "giving head" også kan betyde at give et bj.... Slår man sangteksten op finder man ud af det er "help" han kunne bruge og ikke "head".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er ligesom sangen fra saving abel

"Addicted"

Noget af omkvædet lyder sådan"

"Oh the sounds you make
With every breath you take
It's unlike anything
When you're loving me"

Tænkt det var ikke det jeg syns de sang første gang jeg hørte sange... jeg hørte den liidt anderledes:lol:

Det jeg hørte var:

"Oh the sounds you make

Whit every breath you take

Its like a Guinea pig

When you loving me "

Jeg kan huske at jeg stoppede op og tænkte sagde han lige marsvin:huh:

Tænkte " okayyy, Hver sine lyster:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gribben

Nancy Sinatra -Jackson: . I'm gonna snowball Jackson. WTF

Yummy, yummy, yummy, I've got love in my tummy. Slug, ja tak!

Saving All My Love for You. Michael Masser. en sang om blue balls

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...