Hop til indhold

Recommended Posts

Nu skriver jeg normalvis ikke anmeldelser, men dette her må blive en undtagelse.

Jeg lever stadig højt på denne oplevelse, som helt sikkert skal gentages. Jeg var forbi PP-thaimassage for godt og vel en uge siden. 

Jeg havde bestilt en tid med både Gib og Nana. Jeg blev modtaget af Gib og Nana på samtidig på en vældig sød og ærlig måde. Blev vist ind i lokalet og ført hen til badeværelset, så jeg lige kunne skylde mig. Blev ført tilbage i lokalet af Gib, som stadig havde normalt tøj på og der stod Nana allerede helt nøgen og klar. Hun er meget spinkel men har en flot figur. Dejligt bryster med nogle strittende brystvorter, som indbyder til, at blive kysset og slikket. Hun lagde mig ned på briksen og begyndte med B2B. Inden jeg når at se mig om står drengen op og hun tager ham i munden med godt håndværk. Både kugler og fløjten får en tur, alt imens Gib kommer ind i noget frækt lingeri, som hurtigt ryger af og hun joiner med et dobbelt bj. Puha det var godt. Det var så godt, at jeg ikke kunne holde det tilbage, så første ladning kom ud imens de stadig slikkede omkring ham. Nå, om på maven med en god gang massage. Efter noget tid bliver rummet varmt igen og vi ender i samme start igen. Denne gang først op med Nana, som ridder dejligt imens Gib står ved siden af og fører min hånd ned til hendes fisse. Af med Nana og op med Gib. Kanonen blev ladet mere og mere op og til sidst måtte den bliver skudt afsted imens jeg holdt godt fast om dem begge. 

Lidt kælen efterfølgende, en cola, en god snak og ud af døren. 

En god oplevelse jeg sent vil glemme. 

 

Beklager forkert forum 

 

Redigeret af MMB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...