Hop til indhold

Nelly og Melinda i holsted

Featured Replies

Skrevet

Så har jeg været på tur og tænkte jeg ville prøve to piger og hade set dem begge på annoncelight og tænkte de så frække ud så skrev og spurgte om de var friske på en trekant og det var de 
da jeg kom til døren blev den åbnet af to flotte piger i stramme kjoler og med søde smil på læben kom ind i en fin lejlighed og ført ind på værelset hvor jeg betalte og vi lagde os på sengen begge disse piger ved hvad de laver de gir bj så englene synger og har bestemt ikke berørings angst de har dejlige slem kroppe små dejlige bryster og de virker som om de virkelig nyder det selv når de hopper op og gir den gas kan kun give de varmeste anbefalinger 

https://annoncelight.dk/showad/278020

https://annoncelight.dk/showad/278025

Skrevet

Tillykke :) Vidste ikke at de gav trekanter, kunne være ma skulle overveje det hehe. Men ja de er populære de piger, men også velfortjent, synes jeg.

Skrevet

Melinda kan anbefales.
Nelly kan jeg ikke anbefale.

Skrevet
DJX skrev, den 14.6.2021 at 00:28:

Melinda kan anbefales.

Må man spørge til hvorfor du ikke kan anbefale Nelly? Jeg har selv været der, og har kun gode erfaringer.

Skrevet
  • Author
DJX skrev, den 14.6.2021 at 00:28:

Melinda kan anbefales.

det er self noget med kemi at gøre men jeg synes de begge to er nogle flotte piger

søde og frække jeg kan kun anbefale både nelly og melinda og kommer helt sikkert ved dem begge igen 

Skrevet
Fyr37dk skrev, den 15.6.2021 at 19:51:

Må man spørge til hvorfor du ikke kan anbefale Nelly? Jeg har selv været der, og har kun gode erfaringer.

Har meget meget sjældent problemer med kemi.
Dårlig teknik, svær kommunikation da hun hverken forstod dansk, engelsk eller tysk da jeg besøgte hende.
Ingen initiativ, ingen øjenkontakt, ingen gnist. Jeg skulle bare overstås, så jeg afbrød midtvejs og tog hjem.
Havde haft fornøjelsen af Melinda 2 dage før og de 2 oplevelser er som nat og dag.
Tænker i mit stille sind at det var i den periode hvor de nærmest havde kunder på samlebånd og at det var sent på dagen så hun bare var træt.
Men så må man jo melde lukket for i dag.

Skrevet
DJX skrev, for 6 minutter siden:

Har meget meget sjældent problemer med kemi.
Dårlig teknik, svær kommunikation da hun hverken forstod dansk, engelsk eller tysk da jeg besøgte hende.
Ingen initiativ, ingen øjenkontakt, ingen gnist. Jeg skulle bare overstås, så jeg afbrød midtvejs og tog hjem.
Havde haft fornøjelsen af Melinda 2 dage før og de 2 oplevelser er som nat og dag.
Tænker i mit stille sind at det var i den periode hvor de nærmest havde kunder på samlebånd og at det var sent på dagen så hun bare var træt.
Men så må man jo melde lukket for i dag.

Fair nok. Det kan jo ske for selv den bedste. Melinda vidste da også godt hun havde nogle dårlige anmeldelser, men som hun fortalte mig, så havde hun bare en dårlig dag. Og ja så burde man jo nok holde lukket, men jeg ved selvfølgelig ikke om det er noget de har råd til. Men ja, fair nok hvis man har haft en dårlig oplevelse, so kommer man jo ikke igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.