Elmagico 4 Skrevet 8. Juni, 2021 Nogen der kan anbefale nogen af gadepigerne i istedgade? Hvor får man mest for pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 9. Juni, 2021 Hvis du tænker på de Nigerianske/Afrikanske piger, så hold dig langt væk!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 9. Juni, 2021 Elmagico skrev, for 10 timer siden: ...Hvor får man mest for pengene ... de fleste steder som ikke er gadepiger. Jeg forstår fristelsen. Men lad være af så mange årsager, som tager for lang tid at nævne her. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elmagico 4 Skrevet 9. Juni, 2021 Syntes bare der er nogen af dem der er okay kønne, så ville bare hører om der var nogen anbefalinger på en af dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 444 Skrevet 9. Juni, 2021 Ja, de kan være kønne, men det er snyd og fusk... Hold dig langt væk og brug dine penge mere fornuftigt! Desuden er mange af dem handlede og det vil man jo ikke bidrage til. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 9. Juni, 2021 Du skal være god til at forhandle ellers bliver du røvrendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 9. Juni, 2021 Zukla skrev, 1 time siden: Du skal være god til at forhandle ellers bliver du røvrendt. Hvad mener du helt præcist? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 11. Juni, 2021 Liv skrev, den 10.6.2021 at 01:16: Hvad mener du helt præcist? De skal have ekstra udgifter for alting og de har alle mulige snydetricks, jeg kan bedre lide faste priser på bordel, hvor man slipper for at forhandle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 11. Juni, 2021 Zukla skrev, for 56 minutter siden: De skal have ekstra udgifter for alting og de har alle mulige snydetricks, jeg kan bedre lide faste priser på bordel, hvor man slipper for at forhandle. Videre skal man passe på (penge-) pung, mobiltelefon og værdigenstande...ellers er de væk..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg