VeryCurious 195 Skrevet 8. Juni, 2021 Halløj! Jessica er tilbage i Århus! (Firework-emoji), som Arne fra Jem og Fix-nytårs-reklamen ville sige: “DET SKAL FEJRES!!!” . Hun er bare sød og smuk. Et dejligt gensyn Denne gang deler hun lejlighed og tilbyder trekant med Inessa, som også er rigtig køn og sød. Jeg har ikke prøvet selv, men tanken lokker da . Adressen er mere diskret end sidst - ud til en mindre befærdet gade. Pænt og rent omend lidt trangt i gangen, men sådan er det nok med Århus-lejligheder. Billeder er ægte og nye. Hun bliver til lige efter weekenden, sagde hun. https://annoncelight.dk/showad/318312 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 9. Juni, 2021 Du kan roligt prøve dem begge, Inessa er super sød, og har mange gode anmeldelser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 11. Juni, 2021 (edited) Når nu @VeryCurious er så svært glad for kvinden, at han er nødt til at lave tre forskellige anmeldelser, så kan det betyde; at han har en personlig aktie i hende, at han er lidt små forelsket , eller at Jessica er så skøn, som han påstår. Og da andre også har gode erfaringer med Jessica, så ville jeg se, om der var noget snakken, nu havde jeg alligevel kigge på hendes annonce så mange gange Kommunikationen er nem, og hun svarer rimelig hurtigt. Hun er god til engelsk, både på skrift og i tale. Et aftenmøde blev etableret i går, og der skulle lige sendes en bekræftelse tidligere i dag. Indgangen er lidt mere diskret, som @VeryCurious nævner, men hvis nogle ser dig gå ind ad døren, så tror jeg godt, at de kan gætte sig til, hvad du har gang i. Men det går nok også. Udefra ser bygningen ikke ud af meget, trappen op til lejligheden er smal og lidt slidt, men sådan er ældre bygninger ofte. Selve lejligheden ser ud til at være renoveret. Badeforholdene er gode, og det værelse jeg så, var også pænt. I døren blev jeg modtaget af en lækker kvinde i en gennemsigtig undertøj. Hun har en fantastisk krop i min optik. Sødt smil og kønne øjne, nogle dejlige bryster, en slank talje og lidt på hofterne, så der er noget at holde i. Selvom hendes billeder måske er "model" billeder, så er de meget tro til det, du møder. Efter badet startede vi på sengen med lidt kyssen. Så gik hun i gang med et bj. Det gør hun godt, og hun har god øjenkontakt, mens hun gør det. Så var det min tur til det mundtlige, og hun virker til at nyde det. Hun kom i hvert fald med dejlige, svage støn, og så smager og dufter hun godt. Selve sexen var også god, og vi kom forbi cowgirl (hun er fantastisk i den position, hendes dejlige bryster lige i kysse- og holdeafstand) samt missionær og doggy style. Efter et nyt bad blev jeg sendt hjemad med et lille kys og "have a nice evening" Og det har det da også været. @VeryCurious og alle de andre har ret. Jessica er en lækker, sød kvinde, som formår at give en rigtig god oplevelse. Redigeret 11. Juni, 2021 af totiltango 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 195 Skrevet 12. Juni, 2021 @totiltango, godt du havde en god oplevelse. Nogen gange bekymrer jeg mig om, om min positive omtale vil få sat forventningerne hos jer andre for højt - sådan som det selv er gået for mig nogle gange. Og ja, helt sikkert skyldig i påstand nummer 2 Jeg kan godt se nu, at jeg jo bare skulle have lavet en ekstra post på en af de andre anmeldelser fremfor en ny. Det gør jeg næste gang, jeg finder en som Jessica, eller besøger hende igen. Tak for info @Mr1time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 12. Juni, 2021 @VeryCurious Det er skam helt fint med dine anmeldelser. Det er dine oplevelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lakeview 14 Skrevet 12. Juni, 2021 VeryCurious skrev, for 13 timer siden: @totiltango, godt du havde en god oplevelse. Nogen gange bekymrer jeg mig om, om min positive omtale vil få sat forventningerne hos jer andre for højt - sådan som det selv er gået for mig nogle gange. Og ja, helt sikkert skyldig i påstand nummer 2 Jeg kan godt se nu, at jeg jo bare skulle have lavet en ekstra post på en af de andre anmeldelser fremfor en ny. Det gør jeg næste gang, jeg finder en som Jessica, eller besøger hende igen. Tak for info @Mr1time Tak for dit indlæg. Og din inspiration til vi andre. og du bestemmer jo helt selv hvad og hvordan du vil anmelde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 195 Skrevet 13. Juni, 2021 (edited) Ved I nu hvad I to, af hjertet tak . Når jeg læser rundt herinde på forummet under anmeldelser og efterlysninger, så er tonen nogen gange lidt ... ja lad os kalde det skeptisk over for trådstarter, så jeg overvejer altid om jeg vil gennem besværet med at skrive en afhandling for derefter at skulle stå på mål for denne, som I andre også gør. Og det er da langt fra altid, jeg skriver om mine besøg og oplevelser, netop af denne grund. Så bliver det kun til de oplevelser, som bare må og skal deles, koste hvad det vil i kritik og skepsis om min fortælling eller person. Enten fordi det var fantastisk eller forfærdeligt. Og jaja, jeg bekymrer mig for meget om andres mening, men sådan er jeg nu engang lavet. Men I to @Lakewiev og @totiltango gør mine bekymringer og fordomme til skamme, og giver lyst og incitament til fortsat og i højere grad at være aktiv på dette forum. Tak. Tak. Tak. Og hvis der sidder andre som mig derude, vil det helt sikkert også virke positivt på dem, og give dem lysten til at dele deres oplevelser her. I er nogle gode gutter . Tak For lige at vende tilbage til formålet med forummet her, så kan jeg berette, at jeg havde endnu et frækt møde med Jessica her i weekenden. 45min + super fransk + cob. Hun bliver til og med tirsdag sagde hun, så er det de københavnernes tur til at nyde godt af hendes selskab. Redigeret 13. Juni, 2021 af VeryCurious 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 24. November, 2021 Jeg besøgte Jesica i Vejle. Hun er en fantastisk flot ung kvinde. Sød og kærlig og berøringsvenlig. Ægte billeder. På den samlede oplevelse trak det dog meget ned, at jeg blev sendt ud efter 20 min. Det var hende, der sagde tiden var ved at være ovre. Men der var så gået 20 min fra vi gik i gang 5 minutter inde i den aftalte tid. Det var lidt svært at finde parkering og skulle lige på toilettet, da jeg kom. Så vi kom i gang 5 min inde i den bestilte tid. 20 min når man har betalt for 30. Det svarer til at skulle være tilfreds med en lille fadøl, når man har købt en stor Jeg kan også fraråde at tilkøbe kys. Det blev til ca. 5 tantekys. Men altså hun gjorde det fint derudover. Men det med den hurtige ekspedition trak meget ned. Hun sagde hendes ur var foran Ja hvad kan man gøre andet end at tage sit tøj på og gå, når pigen har forladt sengen. Det var en engangsoplevelse. Hun er så flot, så det er en tur værd. Hun vil måse sige, at det var mig der gik tidligt. Men nu var det jo hende der kiggede på et ur og sagde, der ikke var meget tid tilbage. https://annoncelight.dk/showad/318312 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VibyDreng 4 Skrevet 24. November, 2021 Joey Joe Joe skrev, for 41 minutter siden: Jeg besøgte Jesica i Vejle. Hun er en fantastisk flot ung kvinde. Sød og kærlig og berøringsvenlig. Ægte billeder. På den samlede oplevelse trak det dog meget ned, at jeg blev sendt ud efter 20 min. Det var hende, der sagde tiden var ved at være ovre. Men der var så gået 20 min fra vi gik i gang 5 minutter inde i den aftalte tid. Det var lidt svært at finde parkering og skulle lige på toilettet, da jeg kom. Så vi kom i gang 5 min inde i den bestilte tid. 20 min når man har betalt for 30. Det svarer til at skulle være tilfreds med en lille fadøl, når man har købt en stor Jeg kan også fraråde at tilkøbe kys. Det blev til ca. 5 tantekys. Men altså hun gjorde det fint derudover. Men det med den hurtige ekspedition trak meget ned. Hun sagde hendes ur var foran Ja hvad kan man gøre andet end at tage sit tøj på og gå, når pigen har forladt sengen. Det var en engangsoplevelse. Hun er så flot, så det er en tur værd. Hun vil måse sige, at det var mig der gik tidligt. Men nu var det jo hende der kiggede på et ur og sagde, der ikke var meget tid tilbage. https://annoncelight.dk/showad/318312 Ja, det ødelægger oplevelsen en del.. Jeg er dog helt væk i hendes krop, så overvejer selv en tur. Jeg håber på, at du blot var uheldig! Hvor er vi henne af i Vejle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 25. November, 2021 Har svaret med pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg