Hop til indhold

Vi kan takke pigerne for meget

Featured Replies

Skrevet

Mit sexliv derhjemme er blevet meget bedre i den tid, hvor jeg hemmeligt har datet fire faste GP-ere. Heraf to frække danske klassikere og to andre fra de varme lande. Et er udlevelsen af erotiske fantasier og selve spændingen ved at mødes med disse unge, smukke piger i alderen 25-45 år. Noget andet er, at oplevelserne sammen med dem, og de efterfølgende samtaler med kærlige berøringer, har frigjort et eller andet i mig. Nu taler jeg bedre, mere direkte og mere ærligt med min kone om vores sexliv, nye lyster og fælles forventninger og ønsker. Forleden prøvede hun for første gang fyren i kanal 2 og blev helt vild. Wow. Troede aldrig det ville ske. Nu skal jeg indfri et af hendes ønsker. At knalde på stranden!

Det, at knalde på stranden, skal jeg også med den GP-er, fra et varmt land, som jeg har set i længst tid!  Og nu er det jo endelig sommer, my dear!

Varm hilsen fra Mr. Sensual

Skrevet

Meget enig. Samvær med pigerne har også gjort mig mere åben på hjemmefronten og gjort det nemmere for mig at tale om sex osv. Nu føler jeg mig mere komfortabel og sikker i alt det der med sex og samvær. Sådan har det langt fra været før. 

Skrevet

Tak madamnina,

Glæde på andres vegne er smukt og stort. Vi har brug for mere af netop det!

Et kram fra Mr. Sensual

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.