detskallykkes 16 Skrevet 8. Juni, 2021 https://annoncelight.dk/showad/305773 Bredstenlandevej - det var ikke det mest indbydende sted jeg har været... Og Alessia23 er nok ikke længere 27 år gammel, men billederne er 100% ægte, men nok nogle kilo gamle. Men what ? Jeg har nok også været lidt "coronalukket" og havde jeg sendt billeder til Alessia23 før Corona , inden vores møde, så havde hun nok også sagt: mon ikke du er blevet lidt rundere og lidt ældre? Men Alessia23 vinder bl.a på charmen og sit gode humør. Og det jeg sætter allermest pris på, nemlig god service. Jeg ønskede et fantastisk blowjob af en nøgen pige - og jeg fik det mest fantastiske blowjob, af en meget berøringsvillig nøgen pige. Så jeg har intet at klage over, bare en god oplevelse. Og da jeg sagde at nu ville jeg køre videre, så sagde hun: Men du kan også blive, jeg smider aldrig nogen ud.. Det havde hun sikkert godt på et tidspunkt, men hun havde ikke travlt og var meget venlig Absolut en fin oplevelse. Vi søger sikkert alle forskelligt. Jeg søger ikke knaldhård sex og så mange udløsninger som muligt, på kortest tid. Mere blowjob og slow sex. Og så kan jeg anbefale Alessia23 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OnTheRoad 40 Skrevet 9. Juni, 2021 Spændende. er der i 117, eller er 130 åben igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 942 Skrevet 13. Juni, 2021 Kan kun give tråd starter ret, en helt igennem sublim oplevelse med en sød og dejlig pige. Fantastisk slow blow hvor alt blev slikket, lækker stram pige, der leverer til UG. Jeg vender trygt tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Graylord 15 Skrevet 14. Juni, 2021 OnTheRoad skrev, den 9.6.2021 at 07:35: Spændende. er der i 117, eller er 130 åben igen? 117 er hvertfald kommet i højt gear igen... Har været der 1 gang på det seneste og det er tilsyneladende polske piger der har til huse der for tiden. Hvad jeg har oplevet var der ikke noget at sætte en finger på... Huset er som det "altid" har været. Men pige standarden er kommet et nøk op tror jeg, ud fra de annoncer de ligger op... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 16. Juni, 2021 Graylord skrev, den 15.6.2021 at 00:08: 117 er hvertfald kommet i højt gear igen... Har været der 1 gang på det seneste og det er tilsyneladende polske piger der har til huse der for tiden. Hvad jeg har oplevet var der ikke noget at sætte en finger på... Huset er som det "altid" har været. Men pige standarden er kommet et nøk op tror jeg, ud fra de annoncer de ligger op... Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Førstegangs 3 Skrevet 28. September, 2021 Har overvejet at besøge Alessia, hvordan er stedet i Aarhus Ny banegårdsgade , er det pænt og rent, med ordentlige badeforhold 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg