Orgasmic 178 Skrevet 8. Juni, 2021 Jeg vil gerne have et overblik over de forskellige BDSM sider. Hvilke er værd at bruge tid på? Hvilke er absolut spild af tid. Jeg kender selv til Collarage. Efterfølgeren til Collarspace efter den lukkede for nye tilmeldinger, sandsynligvis fordi den blev købt af en anden side som der nu linkes til på collarspace. Collarage er stadig ret lille, men jeg tænker den er okay hvis man søger internationalt. Sort dating. Ikke mange medlemmer da jeg brugte den, men måske man kan være heldig. Xklub. Jeg hørte fra en kvinde at hun havde mødt sin partner på den. Fetlife. Virkelig svært at få kontakt der da det ikke ligefrem er lavet som en dating side. Der er vist mange par på siden som ikke søger noget. Andre? Hvad er jeres erfaringer? Mon der er større chance på almindelige dating sider? Jeg har forsøgt med tinder hvor jeg i min profil delte resultaterne fra BDSMtest.org. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 148 Skrevet 8. Juni, 2021 Facebook? Jeg har været medlem af flere BDSM-relaterede grupper på facebook. Hvor der blev udvekslet erfaringer af alle slags, delt private billeder (vildt) og koordineret private fester (som var endnu vildere). Den jeg kan huske navnet på hed "På knæ". Der er flere derinde. Det er måske ikke ligefrem datingsider men måske et sted at starte? Problemet er selvfølgelig at disse grupper typisk er hemmelige, så man skal kende nogen der kender nogen for overhovedet at få adgang. Held og lykke med jagten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg