Storstrafferen 68 Skrevet 8. Juni, 2021 Jeg stod i dag i Rema1000 i kø bag en gudesmuk Indisk udseende kvinde. Jeg har altid syntes at de kønneste af de piger fra det område er helt utrolig tiltagende, og så fik jeg den tanke at muligvis findes der en sjælden overset diamant derude? Jeg har meget sjældent set annoncer fra piger i den kategori, og aldrig i Jylland så vidt jeg husker..... så derfor en efterlysning her. Der er et helt hav af danske, østeuropæiske, sorte, mulatter, thai, og masser af alle mulige derimellem, og jeg har vistnok snart været “jorden rundt” på lagenerne i Danmark... hehe.. men aldrig i Indien desværre. Nogen der har et bud på en smuk og slank Indisk GP et sted i Jylland? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 8. Juni, 2021 (edited) Indiske piger, særligt fra Punjabregionen, er så fan-fan-fan fan-tastisk smukke med deres gyldenbrune hud og ofte lange olie- velplejet hår, MEN tror der er større chance for at vinde i Lotto end for at finde en smuk indisk pige her i landet som arbejder fuld eller deltid som GP. Mira er desværre stoppet hos PG i Storkøbenhavn. Så har de det lettere i England med London, Leicester og Birmingham som de byer hvor det burde være muligt at dyrke elskov med unge, slanke indiske/Punjab modeller. Lucky You, English Guys!! PS. Nadia Nyce og til dels Sahara Knight lavede lidt video i 90'erne. Førstnævnte suttede så det sprøjtede og fik det hele med. Der er en del piger under navnet Nadia Nice/ osv. men dette er den "rigtige" https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRvNrTu-11b5-FU9sv2taqUo23AiOq9CTMOsA&usqp=CAU Indiske piger og generelt piger fra Pakistan/ Mellemøsten/Ægypten har vidst generelt tætte familiebånd til forældre og/eller fætter, kusiner storebrødre osv. som holder skarpt øje med hvad deres "pæne pige" laver. Derfor er det stort set umuligt for unge, smukke indiske- og Mellemøstlige piger at møde europæiske mænd og denvej i gennem at lære om seksualitet og derfor ser vi desværre sjældent unge piger som er i branchen. Lidt ærgeligt da mulighederne for at tjene mere ved siden af studierne/elevpladsen burde være tilstede.. Måske er indiske piger blot svære at "tænde" seksuelt og når de samtidig er "Gudesmukke" så ved de hvad de vil ha' Det er mere end svært at finde en indisk pige i Storkøbenhavn selvom der bor over 10.000 indere i Danmark, hvoraf nogle af disse burde være unge og smukke piger, men ja Måske er det lettere vest for Storebælt? Redigeret 8. Juni, 2021 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 8. Juni, 2021 Storstrafferen skrev, for 1 time siden: Jeg stod i dag i Rema1000 i kø bag en gudesmuk Indisk udseende kvinde. Jeg har altid syntes at de kønneste af de piger fra det område er helt utrolig tiltagende, og så fik jeg den tanke at muligvis findes der en sjælden overset diamant derude? Jeg har meget sjældent set annoncer fra piger i den kategori, og aldrig i Jylland så vidt jeg husker..... så derfor en efterlysning her. Der er et helt hav af danske, østeuropæiske, sorte, mulatter, thai, og masser af alle mulige derimellem, og jeg har vistnok snart været “jorden rundt” på lagenerne i Danmark... hehe.. men aldrig i Indien desværre. Nogen der har et bud på en smuk og slank Indisk GP et sted i Jylland? Prøv lige at kigge lidt på hende her https://www.eroguide.dk/forum/profile/55658-miss-d/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 8. Juni, 2021 fræk6 skrev, for 28 minutter siden: Prøv lige at kigge lidt på hende her https://www.eroguide.dk/forum/profile/55658-miss-d/ Så vidt jeg ser billeder ku pigen lige så godt komme fra Nykøbing Mors, eller nye briller? Iøvrigt ser de Indiske piger faktisk godt ud, godt jeg ikke stod i denne kø som TS omtalte eller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 8. Juni, 2021 (edited) Ja. Ved godt at efterlysningen er i Jylland, MEN....Hvis du engang kommer over omkring Hovedstaden enten på ferie eller i forbindelse med arbejde inden alt for lang tid, så drej forbi Lyngbyvejen 231A omkring Emdrup( lige før det for alvor bliver motorvej nordpå) og se om Jasmin kunne være noget. Dansk/Ægyptiske Jasmin har været i gamet i en del år. Taler 100% dansk og nyder at bliver slikket samt dejlig uhøjtidelig. Sjov og kender gamet samtidig med at hun kan forføre. Spansk mellem hendes dejlige bryster: Så kommer du meget hurtigt. https://70210026.dk/jasmin Ærgeligt med så mange indvandrere i Danmark at det er så svært at finde piger som er både søde og bløde.. Redigeret 8. Juni, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 8. Juni, 2021 Thaimig skrev, 1 time siden: Så vidt jeg ser billeder ku pigen lige så godt komme fra Nykøbing Mors, eller nye briller? Iøvrigt ser de Indiske piger faktisk godt ud, godt jeg ikke stod i denne kø som TS omtalte eller Haha - nu har jeg også set læsse vis af kvinder - men hvordan kan du se hvordan hun ser ud?? Jeg ser intet ansigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Juni, 2021 fræk6 skrev, for 2 timer siden: Prøv lige at kigge lidt på hende her https://www.eroguide.dk/forum/profile/55658-miss-d/ Tak søde, Men jeg tvivler på at det er mig han søger, da der bliver skrevet " smuk og slank" Det eneste sted jeg kan betegnes som slank er hvis på håndledende og anklerne Og jeg ligner mere en der kommer fra sri lanka end fra indien, pga solen extra brun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 8. Juni, 2021 Miss D skrev, 1 time siden: Tak søde, Men jeg tvivler på at det er mig han søger, da der bliver skrevet " smuk og slank" Det eneste sted jeg kan betegnes som slank er hvis på håndledende og anklerne Og jeg ligner mere en der kommer fra sri lanka end fra indien, pga solen extra brun Hej Smuk og slank er meget forskelligt fra person til person - lidt som at diskuterer en farve - jeg kender dig desværre ikke - jeg så han søgte - ville bare være venlig og henvise, så må han selv vurderer - nu mente han jo, du kunne komme fra udkanten af Jylland - så du kan godt se - man ser så forskelligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøffe 12 Skrevet 20. Juni, 2021 hej jeg vil heller ikke vurderer om nogle er tykke eller tynde. men miss D er utrolig sød og . hun giver fantastisk bj. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg