Ledelsen 557 Skrevet 8. Juni, 2021 Er der nogle derved hvor Mona er blevet af ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 8. Juni, 2021 Hvem er Mona? Jeg husker en Mona. En udenlandsk rund kvinde, med den største barm nogensinde - men tænker at det ikke er hende du tænker på?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 8. Juni, 2021 Harran skrev, 1 time siden: Hvem er Mona? Jeg husker en Mona. En udenlandsk rund kvinde, med den største barm nogensinde - men tænker at det ikke er hende du tænker på?! Hende jeg tænkte på mødte jer på Nørrebro en en kælder lejlighed. Der efter i Valby. Hun havde måske lidt psykiske, alkoholiske og eller narko relaterede problemer men leverede altid en dejlig oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. Juni, 2021 Formodentlig hende her: Håber ikke hun dukker op igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gribben Skrevet 9. Juni, 2021 Jeg var hos Mona i Valby slutningen af november 2020, hun var virkelig sød, og opmærksom, var der i 1½ time, med en ret så glimrende session, kunne sagtens finde på at gentage det. Der var hun ikke påvirket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 10. Juni, 2021 Advarsel skrev, for 18 timer siden: Formodentlig hende her: Håber ikke hun dukker op igen. Præcis hende - nogle der ved hvor hun er henne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg