galten 67 Skrevet 8. Juni, 2021 Jeg tænkte først at billederne måtte være photoshoppet. Det er de ikke. Hun taler også et fint engelsk og efter jeg var kommet gav hun lidt massage og spurgte efter lidt tid om jeg var klar til 2 omgang. Havde købt 45 min med 2 udløsninger. Det er et par uger siden jeg besøgte hende sidst hun var i Aarhus. Eneste minus dengang var at hub holdt til på en kendt adresse i midtbyen der ikke er diskret. Jeg gav hende et par råd om en anden mere diskret adresse så det håber jeg hun har lyttet til denne gang. https://annoncelight.dk/showad/299100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 8. Juni, 2021 galten skrev, for 7 minutter siden: Jeg tænkte først at billederne måtte være photoshoppet. Det er de ikke. Hun taler også et fint engelsk og efter jeg var kommet gav hun lidt massage og spurgte efter lidt tid om jeg var klar til 2 omgang. Havde købt 45 min med 2 udløsninger. Det er et par uger siden jeg besøgte hende sidst hun var i Aarhus. Eneste minus dengang var at hub holdt til på en kendt adresse i midtbyen der ikke er diskret. Jeg gav hende et par råd om en anden mere diskret adresse så det håber jeg hun har lyttet til denne gang. https://annoncelight.dk/showad/299100 3000,- for 60 min Der er da vist ikke kø ved hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 8. Juni, 2021 Ups så ikke det var med 2 han hunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 8. Juni, 2021 Bull1958 skrev, for 1 minut siden: 3000,- for 60 min Der er da vist ikke kø ved hende Det for en trekant.. Hendes priser er faktisk yderst fair skulle jeg mene.. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 8. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Det for en trekant.. Hendes priser er faktisk yderst fair skulle jeg mene.. Har selv lige haft en trekant med 2 piger i weekenden, 3000,- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 8. Juni, 2021 Bull1958 skrev, Lige nu: Har selv lige haft en trekant med 2 piger i weekenden, 3000,- Ja det også det jeg normalt tager for det med min veninde så jeg tænker ikke det er helt ved siden af.. Det jo nogle ufattelig sprøde unge piger man bliver forkælet af og prisen er ikke andet end ussel marmon.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 8. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Ja det også det jeg normalt tager for det med min veninde så jeg tænker ikke det er helt ved siden af.. Det jo nogle ufattelig sprøde unge piger man bliver forkælet af og prisen er ikke andet end ussel marmon.. Elsker unge piger special når man nærmere sig pensions alderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg