Hop til indhold
Guest Heretoearn

Aarhus: Frækt og vådt blowjob i bil - Anbefales

Recommended Posts

Guest Heretoearn

Link: https://annoncelight.dk/showad/305269 

Havde en skøn oplevelse med denne nydelige dame.

Kontakten var nem og god, og vi fik aftalt at mødes et sted i Aarhus, hvorfor vi fulgtes til mere diskrete, men offentlige områder. Vi parkerede ved siden af hinanden, og jeg steg ind i hendes bil, hvorefter eventyret begyndte. Jeg ville gerne have et blowjob, og skal jeg lige love for at jeg fik. Jeg var en smule nervøs, så der måtte arbejdes for, at jeg kunne få en udløsning, men der var stor tålmodighed, og en følelse af, at der ville være skuffelse, hvis jeg ikke fik en udløsning. Det gav super god mening, for da jeg endelig nåede klimaks, og sprøjtede som en ung pige til en Justin Bieber koncert, så slugte hun alt, og virkede til at nyde hver en dråbe, ligesom hun sørgede for at jeg var helt færdig.

Foruden det gode blowjob, så er hun en ekstremt sød dame, som man har let ved samtale med, og som helt sikkert fortjener et besøg.

De bedste anbefalinger herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg så desværre først for sent, at hun var i Gentofte den 3/6 22, men håber hun snart kommer på disse kanter igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...