Hop til indhold

Arghh Så skete det

Featured Replies

Skrevet

Skulle ud og have lidt sjov, så ville lige tjekke et nyt sted ud.

Jeg ankommer på adresssen og går tre skridt ned og ringer på. Samtidigt med at jeg kigge kan ind kan der også kigges ud og FUCK der sidder en bekendt og drikker kaffe. Fuck hvad laver han der( nok det samme som mig men alligevel det kunne jeg godt have været foruden). :evil::twisted::evil:

Nå men jeg fik fortalt at jeg skulle have rettet ryggen ud, ogvi sludrede om løst og fast. Til sidst kaldte mamma på mig og vidste mig ind i rummet. der stod en virkelig lækker pige på 30 f... hende skal jeg have tøjet af næste gang. håber at jeg når det i morgen inden jeg tager 14 dage sydover. Det var en totalklasse massage med masser af strejf. ovs ovs. ;););) Men bøllehatten sad stadigvæk ude i forrummet og plaprede løs så jeg havde ikke lige lyst til at byde ind med foresalag om sex ovs. :oops::oops:

Da jeg havde badet sad der to andre i forrummet og drak kaffe. Og mamma spurgte om det var forstyrende at de sad der. Jeg svarede at det var deres valg. Men ja det er PISSE forstyrende at der sidder en hel flok kaffetørstige mænd i forlokalet. Kom da ud af hullerne og få besøgt nogle piger så der kan komme nogle fif og anmeldelser til mig, når jeg de næste 14 dage liggger ved vandet og læser eruguide anmeldelser på min Iphone. :lol::lol: :lol:

Skrevet
  • Author

Hehe er det den lokale kaffeklub vi er på eller hvor er vi henne...

Er i Århus regner med en opfølgning i morgen. Men tager wienerbrød med for en sikkerheds skyld :D

Skrevet

Lyder hyggeligt. Sådan plejer det ikke at foregå på de massageklinikker jeg har besøgt?

Skrevet

Det har faktisk også været en anke hos Jenny, da hun residerede i Ålborggade 8, at bekendte sad og holdt hof i forstuen, mens hun ondulerede en gæst i rummet ved siden af. Det kan ikke være særlig behageligt.

Skrevet

Det har faktisk også været en anke hos Jenny, da hun residerede i Ålborggade 8, at bekendte sad og holdt hof i forstuen, mens hun ondulerede en gæst i rummet ved siden af. Det kan ikke være særlig behageligt.

Nogen finder det måske inspirende, andre skal nok lige vænne sig til tanken :lol:

Skrevet

Nogen finder det måske inspirende, andre skal nok lige vænne sig til tanken :lol:

Et tegn på at venterummet ligger for tæt på andre rum (bollerum eller sm-rum) er når den næste der venter, efter en gæst med lyd i, siger: Jeg skal have det han fik... :lol:

Eller at man i forbifarten kommer forbi monitoren til overvågningen og man kan se at den næste ventende gæst står med ørene klistret op til døren hvor der står optaget på. :lol:

Da jeg ikke har venterum på stålvalseværket i Hvidovre, er det Oplevelser fra gæstevisit i Jylland (måske en jysk ting?) :lol::lol: :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.