Hop til indhold
Guest VarmePia

Uretfærdig klage

Recommended Posts

Det havde jeg så regnet ud, men ville lige se om det virkelig kunne passe du gjorde dig selv til dommer over andre debattørers kommentar og det kunne det så!!

Det er fandeme at være nedladende over for en pige, undskyld mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den havde jeg heller ikke gættet. Hvem har opfundet den?

Intælligænsnivauuaet taget i betragtning, så gætter jeg på Joachim.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det havde jeg så regnet ud, men ville lige se om det virkelig kunne passe du gjorde dig selv til dommer over andre debattørers kommentar og det kunne det så!!

Det er fandeme at være nedladende over for en pige, undskyld mig.

Nu er det ikke mig, der er nedladende og dømmende. Vel Bing? ;)

Har du haft en dårlig dag?

Intælligænsnivauuaet taget i betragtning, så gætter jeg på Joachim.

Jeg kunne nu godt tænke mig at vide hven den Joachim er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liberal Alliance. Dansk politiker. Du taler dig så klog på velfærdsdanmark.. :-)

Ahhh DEN Joachim :lol:

Jeg deltager i en debat, der er stor forskel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den bliver brugt meget på engelsksprogede fora.

Så må vi håbe, at ledelsen herinde ikke bliver smittet af engelsk syge og begynder at undertegne sig med HQ (Head Quarter), så vil forvirringen da være total :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må vi håbe, at ledelsen herinde ikke bliver smittet af engelsk syge og begynder at undertegne sig med HQ (Head Quarter), så vil forvirringen da være total :lol::lol:

Ja, det kan der være noget om :lol:

Men det er da altid bedre end Førerbunkeren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så sker det sørme lige igen, at den dårlige tone, spydige bemærkninger osv er tilbage... Jeg synes det øv og dårlig stil, men jeg kan jo selvfølgelig bare lade være læse det eller noget som helst herinde, for det virker efterhånden til at hver gang der er en saglig/ god debat, så ender det i øv og mudderkastning. Hvorfor ikke bare blive enige om at i ikke er enige ? Rigtig god solskinsdag til jer alle :) knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det kan der være noget om :lol:

Men det er da altid bedre end Førerbunkeren :)

Nej, det synes jeg netop ikke :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

(Indrømmet har ikke læst alle 9 sider).

Men fra første side, så tror jeg i bundgrund det er et spørgsmål om forventnings afstemning.

Hvad er en halv time, hvornår starter timeren?

1) Er det fra man kommer til man går?

2) Er det fra valget af cocktail? (Går hun og kommer tilbage 5 min. senere? er det med i tiden)

3) Er det inkl. evt. bad? for ham eller hende?

4) Er det fra hun begynder og klæde sig af, til hun har tøj på igen?

5) Er det fra første berøring når man har fået tøjet af?

Det er meget nemt og mene man kun har fået 20 minutter selvom man måske har været der 35 Minutter... og som der står, så kunne man se der var gået 35 fra han kom til han gik. Fik han kun 20 minutter med pigen og forventede 30 min, så er klage vel ikke uretfærdig, blot misforstået fra den ene eller begge partner.

/HHH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Halløjsa, man kan da heller ikke holde fri uden at verden går helt af lave :D

Jeg er lidt overrasket over at nogen læste mine indlæg om skat, som om jeg sad og klynkede eller at jeg ønskede medlidenhed eller et takkekort fordi jeg betaler skat :lol:

Jeg vil have retfærdighed og ligestilling med andre skatteborgere, så vi ikke kun har retten til at betale.........

Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...